free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Vásárlás, hirtelen felindulásból

Borsa         Címkék: hirdetés, h&m, semacode, új, vásárlás 0 hozzászólás

A H&M egy új típusú vásárlási lehetőséget vezetett be. Ennek segítségével, akár a buszmegállóban várakozva, helyből is megvásárolhatjuk az előttünk lévő hirdetésen megpillantott cuccot.

Egy újfajta technológia, az úgynevezett Semacode segítségével akár azonnal, helyben megvásárolhatjuk a plakáton vagy újsághirdetésben frissen megpillantott ruhadarabot. Az öltet újszerűnek tűnik, bár próbafülkét azért még nem küldenek fénypostával…

Mobilon

Több európai országban megjelent a H&M hirdetésein és a ruhák címkéin egy különös, fekete-fehér mozaikból álló kocka. Nos, ez nem más, mint a Semacode. A technológia egy nyílt forráskódú szoftver, melyet a Watherlooi Egyetemen fejlesztettek ki. A szoftvert a mobiltelefonra kell installálni, és ezután készülékünk képessé válik arra, hogy a fényképező funkcióval a kódról készített képet - hasonlóan egy vonalkód-leolvasóhoz - leolvassa, majd wapon csatlakozzon a kódhoz tartozó webcímhez. A fent említett hirdetések esetében ez a cím a H&M webáruháza, ahol telefonszámlánk terhére azonnal megvásárolhatjuk a kiszemelt darabot.

Azt ne gondoljuk, hogy ugyanígy áll majd...

Nem nehéz megjósolni, hogy ha ez a technológia beválik és elterjed, akkor bizony rohamosan nő majd a hirtelen felindulásból elkövetett vásárlások száma. Hogy Magyarországon bevezeti-e a cég ezt a vásárlási lehetőséget, és ha igen, mikor, arról egyelőre még nincsenek információink.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés