free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Bor a Microsoft-tól

Borsa         Címkék: bor, dizájn, ital, microsoft, tárgy 0 hozzászólás

A Microsoft saját bormárkát hozott létre. A dizájn egy képregényrajzoló nevét dícséri, az ital pedig nem kerül kereskedelmi forgalomba. Kizárólag azok kapnak belőle, akik meg akarják változtatni a világot.

Saját bormárkával rukkolt elő a Microsoft. A nedűhöz azonban nem férhet hozzá akárki, ezt a kiváltságot a cég csak saját dolgozóinak és fontosabb ügyfeleinek tartja fenn.

Kék szörny

"Változtasd meg a világot vagy menj haza!" Ez a mondat és egy kék szörnyet ábrázoló rajz szerepel a Microsoft, Blue Monster Reserve névre keresztelt, saját bormárkájának címkéjén. A dizájnt Hugh MacLeod képregényrajzoló és marketingeszakember tervezte. "Sok emberrel találkoztam a Microsoft-tól és mind ugyanazt mondták: meg akarjuk változtatni a világot" - nyilatkozta MacLeod a sajtónak a bor bemutatásakor.

Nem egy bonyolult dizájn

A palackokba kerülő, dél-afrikai, száraz fehérbort a Stromhoek pincészet biztosítja a cég számára. Az italt a Microsoft egyáltalán nem szándékozik kereskedelmi forgalomba hozni, sokkal inkább egyfajta bennfentes szimbólumnak szánják és céges ajándékként osztogatják saját dolgozóiknak, illetve kiemelt üzleti partnereiknek.



LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza

Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Újrahasznosítva

Sok munkával újrahasznosított tárgyakból és bútorokból is stílusos otthont lehet varázsolni.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés