free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Bor a Microsoft-tól

Borsa         Címkék: bor, dizájn, ital, microsoft, tárgy 0 hozzászólás

A Microsoft saját bormárkát hozott létre. A dizájn egy képregényrajzoló nevét dícséri, az ital pedig nem kerül kereskedelmi forgalomba. Kizárólag azok kapnak belőle, akik meg akarják változtatni a világot.

Saját bormárkával rukkolt elő a Microsoft. A nedűhöz azonban nem férhet hozzá akárki, ezt a kiváltságot a cég csak saját dolgozóinak és fontosabb ügyfeleinek tartja fenn.

Kék szörny

"Változtasd meg a világot vagy menj haza!" Ez a mondat és egy kék szörnyet ábrázoló rajz szerepel a Microsoft, Blue Monster Reserve névre keresztelt, saját bormárkájának címkéjén. A dizájnt Hugh MacLeod képregényrajzoló és marketingeszakember tervezte. "Sok emberrel találkoztam a Microsoft-tól és mind ugyanazt mondták: meg akarjuk változtatni a világot" - nyilatkozta MacLeod a sajtónak a bor bemutatásakor.

Nem egy bonyolult dizájn

A palackokba kerülő, dél-afrikai, száraz fehérbort a Stromhoek pincészet biztosítja a cég számára. Az italt a Microsoft egyáltalán nem szándékozik kereskedelmi forgalomba hozni, sokkal inkább egyfajta bennfentes szimbólumnak szánják és céges ajándékként osztogatják saját dolgozóiknak, illetve kiemelt üzleti partnereiknek.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Újrahasznosítva

Sok munkával újrahasznosított tárgyakból és bútorokból is stílusos otthont lehet varázsolni.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés