free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Vizes kézzel az esőerdőkért

Borsa         Címkék: esőerdő, kéz, környezetvédelem, reklám, vizes 0 hozzászólás

A környezetvédő reklámok az erőltetettségükkel inkább elveszik az emberek kedvét a környezetvédelemtől, mintsem hogy meghoznák azt. Most azonban rábukkantunk egy kiváló ellenpéldára.

A környezetvédelemmel kapcsolatos, lelkiismereti ráhatás eszközével készülő reklámok sajnos nagyon gyakran fulladnak erőltetettségbe. Azonban vannak ez alól dicséretes kivételek is. Erről szólunk most.

Fogyatkozás

A környezet- és állatvédelemmel foglalkozó WWF (World Wildlife Federation) egyik legújabb reklámkampánya az esőerdők megmentésére irányul. A nemzetközi Saatchi and Saatchi reklámügynökség dániai szakembereinek ötlete alapján készültek azok a kéztörlő-adagolók, amelyeken Dél-Amerika sziluettje látható, méghozzá ablakos formában, tehát úgy, hogy látszik a papírmennyiség fogyatkozása, utalva ezzel az áldozatul eső esőerdők rohamos fogyatkozására.

Ötletes és hatásos

A dobozon továbbá még a "Save paper, save the planet" (Spórolj a papírral, mentsd meg a bolygót!) felirat is olvasható, de még ez sem teszi erőltetetté a dolgot. Sőt! Ha egy ilyen adagolóval találnák szembe magunkat, lehet, mi biztos, hogy inkább vizes kézzel távoznánk a mosdóból, persze telve a megnyugtató tudattal, hogy megvolt az aznapi jócselekedet.

(Forrás: Notcot)



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Detektív-képző

Ha szeretnénk kideríteni férjünk megcsal-e, jelentkezzünk a Harriet Bond detektív-képző iskolába.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés