free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Luxusmárka közvetlenebb térben

Borsa         Címkék: dolce&gabbana, interjú, márka, tervezők, változások 0 hozzászólás

A Dolce&Gabbana márka, nemrégiben túlesett egy ráncfelvarráson, új boltot nyitottak New Yorkban, a londoni butikot pedig felújították. Interjú a tervezőkkel, a felújítás hátterében meghúzódó változásokról.

Az alábbi interjút nem elszomorítás képpen közöljük, nem is azért, hogy vérnyomás emelkedést okozzunk azoknak, akik a divattal akár felhasználói, akár profi módon foglalkoznak. Csak azért adjuk közre a wallpaper.com interjúját, hogy tudjuk, mi megy most a nagyoknál. Íme.

A felújított boltok mennyiben tükrözik vissza azokat a változásokat, melyek a Dolce&Gabbana háza táján bekövetkeztek az elmúlt időszakban?Stefano Gabbana: A butik az a hely, ahol személyesen tapasztalhatod meg a Dolce&Gabbana világát, mely állandó átalakulásban és fejlődésben van. Épp ezért fontos, hogy a butikok is visszatükrözzék ezt.Domenico Dolce: Műszaki szempontból, a boltok koncepciója változott. Például, a kiegészítők közvetlenül a kollekciókhoz kapcsolódóan kerültek elhelyezésre. Így, egy sokkal személyre szólóbb, közvetlenebb teret hoztunk létre.

Nézd meg a Dolce & Gabbana 2008-as nyári kollekciót!

Úgy gondoljátok, hogy az eladótér kinézete manapság fontosabb a vevő számára, mint a korábbi évtizedekben volt?SG: A butikok kinézete mindig is nagyon fontos volt. Ami változott, az a vásárlás élményéhez való hozzáállás. Ha valaki luxusmárkát választ, az nem csupán a magas minőséget várja el, hanem a fokozott odafigyelést is. Be akar lépni egy álomvilágba, ahol szupersztárnak érezheti magát.

Miért döntöttetek úgy, hogy a Studio Arch-al és Ferruccio Lavianival dolgoztok?DD: Azért, mert velük nagyon egy hullámhosszon vagyunk. Képesek voltak a butikok funkcionalitásával összhangban értelmezni az ötleteinket és az esztétikai elvárásainkat.

Hogyan működtetek együtt az építésszel, illetve a belsőépítésszel annak érdekben, hogy a butikok egységes belső és külső dizájnt kapjanak?SG: Elmondtuk nekik a koncepciót, és folyamatosan kommunikáltunk velük, ami segített abban, hogy értelmezzék és megvalósítsák a vágyainkat.DD: Olyan megoldásokra volt szükség, melyek a mi elképzeléseinket ötvözték a gyakorlati megvalósítás lehetőségeivel. Mit gondoltok, mennyiben változtak a vásárlási szokások, mióta elindítottátok a D&G márkát?SG: Az elmúlt néhány évben, határozott változások álltak be a vásárlási szokásokban. A vevők sokkal tudatosabbak lettek, és egyre igényesebbek azzal kapcsolatban, hogy egy butiknak, vagy terméknek mit kell nyújtania ahhoz, hogy az kielégítse őket.

Összegezzétek a D&G márka fogalmát, három szóban!DD: Kifinomult, érzéki és fényűző.

A márka a divattervezésen túl, egyéb területeken is megmutatta már magát. Sosem éreztétek, hogy ennek megvan az a veszélye, hogy felhígul az a mondanivaló, amit a márka alapvetően sugall?SG: Mi tervezők vagyunk, de szeretünk más világokat is feltárni.DD: Ezzel, nem hazudtoljuk meg azt az üzenetet, amit a vevőink felé közvetíteni szeretnénk. Az étterem, a könyvek, vagy épp a mobiltelefon-project, mind-mind olyasmi, ami inkább segít gazdagítani és megerősíteni ezt az üzenetet.

Mi a következő pont a Dolce&Gabbana-napirenden? DD: A vállalatnak következetesen növekednie kell, összhangban azokkal az elvekkel, melyek a kezdetek óta irányítottak bennünket. A férfidivat és a kiegészítők frontján látunk leginkább, érdekes fejlődési lehetőségeket.SG: Területi szempontból, szeretnénk megszilárdítani a pozícióinkat azokon a piacokon, ahol már jelen vagyunk, és emellett új piacok meghódítására is törekszünk.

Napi szinten mi az, ami megrémít és mi az, ami izgat benneteket?DD: Szeretjük azokat a dolgokat, melyek megihletnek, például a kultúrát, a mozit, a zenét vagy bármit, ami új ötleteket ad. SG: Mindig félünk attól, hogy nem tudunk elég időt együtt tölteni a családdal és a barátainkkal, akiket szeretünk.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés