free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

5 tudománytalan hízási tipp

Borsa         Címkék: hízás, lista, öt, ötlet, tipp 5 hozzászólás

Megfigyeltük, hogy a hízni vágyókkal a kutya sem törődik, ezért összeállítottunk számukra egy listát a legtutibb tanácsokból. Ha elolvassák, vigyorogni biztosan és talán egy kicsit hízni is fognak...

Előrebocsátjuk, hogy nem tartozunk azok közé, akik pozitív irányban küzdenek súlyproblémával, vagyis hízni szeretnének, de megláttuk a piaci rést és be is surranunk rajta, szegényekkel ugyanis a kutya sem foglalkozik. Fogyni vágyóknak tele a padlás és az internet jobbnál jobb tanácsokkal, még valóságsójuk is van, de ki törődik azokkal, akik szembe mennek az áramlattal, és hízni szeretnének. Természetesen mi. Azon túl, hogy tessék menni izomtömeget növeszteni a tornaterembe, álljon itt néhány nem igazán tudományos, de azért nem is káros tanács azoknak, akik felszednének néhány kilót.

Ne stresszelj!

A stressz ugyanis fogyaszt. A folyamatosan megemelkedett adrenalinszint feszültségben tartja az izmokat, folyamatos készenlétben a testet, és ez bizony plusz energia felhasználással jár. Aki nem hajlamos a hízásra, a stresszt valószínűleg nem csokizabálással oldja, így aztán nehéz hízni. Csak semmi felesleges feszültség, idegeskedés, nem dől össze a világ, ha nem készülsz el időben a munkáddal, ha félrelép a pasid, ha anyád hülyeségeket beszél a telefonban. Maradj kívül a problémákon, és ne fogyj el miattuk!





Pihenj evés után!

Egyél minél többször egy nap, és pihenj le utána! Ha teheted, feküdj le, ha nem, legalább játssz a gépeden fél órát. Ha nem ugrabugrálsz, sürögsz-forogsz jobban felszívódnak a tápanyagok, minél lustább vagy, annál lassabban halad át rajtad a kaja. Amúgy is, ne ugrálj mindenért, szolgáltasd ki magad, ne állj föl egy pohár vízért se. Ez is hizlal, vegyél példát Garfieldról.







Gyorsan lebomló cukrok

Mostanában nagyon reklámozzák azokat a diétákat, amelyek a glikémiás index alapján határozzák meg az ételeket. Ez tényleg jó, mert minél lassabban emeli egy étel a vércukor szintet, annál lassabban esik le evés után, és tovább maradunk jóllakottak. Aki hízni szeretne, fordítsa meg ezt a diétát. Minél több fehér kenyér, finomított cukor és méz legyen az étrendjének alapja. Ha a reggelid egy jó porcukros túrós táska, fix, hogy tíz órakor már éhes leszel. Ebédre jöhet a fehérje-szénhidráttal párosítás, a pörkölt nokedlivel remekül hizlal, ráadásul délután már vágyni fogsz valamire, ami emeli a vércukrodat. Mindenképpen vacsorázz, lehetőleg este nyolc után, majd heverj el a kanapén.



Autózz!

A tömegközlekedés stresszel. A sok egymás terében álldogáló büdös ember, a hosszú várakozások mind-mind feszültséget keltenek. Aki hízna, járjon autóval mindenhová, még a sarki boltba is. Ez ugye a garfieldi életmódhoz is remekül passzol, a környezetszennyezés miatt meg a hízókúra ideje alatt ne fájjon a fejed, a szelektív hulladékgyűjtés nem fogyaszt, vezekelj azzal.







Ne szexelj!

Hát igen. Valamit, valamiért. Gondolj azokra a sorstársaidra, akik fogyókúrájuk közben ugyan vígan szexelhetnek, viszont mennyi finomságról kell lemondaniuk, és bizony nem csak ez az egyetlen kötelező testmozgás számukra. A szex ugyanis fogyaszt. Nem csak az aktív testmozgás miatt, hanem a kéj pozitív hatású stressze is égeti a kalóriákat. Úgyhogy, a hízni vágyóknak sajnos le kell mondaniuk a mindennapos szerelmeskedésről, vagy beiktatni plusz egy adag rántotthús-sültkrumplit a napi menüjükbe.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Detektív-képző

Ha szeretnénk kideríteni férjünk megcsal-e, jelentkezzünk a Harriet Bond detektív-képző iskolába.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés