free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Morbid óvszerreklám

Borsa         Címkék: kishír, morbid, óvszer, reklám, tárgy 0 hozzászólás

A konyhapulton szexelő emberek látványa már önmagában is sokkoló, de ha az emberek csontvázait látjuk csupán, az már tényleg durva. Morbid óvszerreklám.

A Tulipan Condom - magyaros neve ellenére - egy argentin óvszermárka, reklámjai mindig ötletesre sikerülnek, most sincs ez másképp. Korábbi "Fun now. Kids later" szlogenes, nyuszis plakátjaikkal az okos családtervezésre, míg mostani szexelő csontvázakat ábrázoló reklámjaikkal a biztonságos szexre hívják fel a figyelmet.

Régi szabály, hogy az embereket rábeszélni valamire vagy viccelődve, vagy sokkolással lehet. Magyarán vagy szimpátiát, vagy félelmet kell ébreszteni a fogyasztóban, attól függően, hogy mit akarunk neki eladni. Gumióvszert pikáns humorral már sokszor láttunk eladni, nem is olyan rég írtunk egy vicces olimpiai óvszerkampányról. Ez a mostani pedig inkább az ijesztgetős, morbid kategóriába tartozik, de ettől még nekünk tetszik.

www.trendhunter.com

Ahelyett, hogy a reklám azt mutatná meg nekünk, hogy milyen jól járunk, ha a népszerűsített terméket választjuk, inkább azt ábrázolja, hogy járhatunk, ha nem használjuk. Aki belegondol, hogy minden óvszer nélkül szexelő párocska potenciális hulla, az talán átgondolja a gumihasználatot, ha huncut kalandokba keveredik.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Újrahasznosítva

Sok munkával újrahasznosított tárgyakból és bútorokból is stílusos otthont lehet varázsolni.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés