free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

5 időtálló kozmetikai termék

Borsa         Címkék: divat, kozmetikum, lista, púder, siker 1 hozzászólás

A divat a kozmetikai iparban is gyorsan változik. A múló népszerűségnek örvendő termékek mellett viszont vannak, amik sosem mennek ki a divatból. Ötös lista.

A kozmetikai termékek piaca bizton számíthat az emberi és főleg női hiúságra, az sosem fog kimenni a divatból. Ezért bármilyen kamu termékkel jönnek is elő a gyárak, biztos lesz, aki bedől ezeknek. Elhisszük, hogy dúsabb lesz a hajunk, hogy ránctalan a szemünk, szűkek a pórusaink. Elhisszük egyszer, vagy kétszer, aztán kiábrándulunk a csodatermékekből és visszatérünk az örök kedvencekhez. Mert divatok jönnek mennek, márkák és termékek születnek és tűnnek el, de vannak olyanok, amik ott voltak már anyukáink, sőt nagymamáink fürdőszobapolcain, és még mi is előszeretettel használjuk őket. Öt kozmetikai termék, ami valószínűleg sosem megy ki a divatból.

Háztartási vatta

Annyira alap termék, hogy senki nem lehet meg nélküle. Ha meg akarnánk saccolni, hogy mióta használják a fehérnépek a vattát, akkor igencsak vissza kellene nyúlnunk az időben. A vatta ősét ugyanis már az ókori egyiptomiak is használták tampon gyanánt. Mára milliónyi felhasználási területét fejlesztettük ki a vattának. Sebkötözéstől kezdve a fülpucoláson és a sminkeltávolításon keresztül a plüssállatok házilagos kitöméséig mindenre alkalmazható, de mikulás álszakállnak is tökéletes.



Nivea Creme

Nem csak úgy általában beszélünk Nivea krémről. Nem, most "a" Nivea krémről van szó, arról a kis, kerek, lapos, sötétkék fémtégelybe csomagolt zsíros krémről, aminek még a csomagolása is olyan időtálló dizájnt kapott, hogy az csaknem fél évszázada tök ugyanolyan. Bár maga a krém még ennél is sokkal öregebb, egy bizonyos Oscar Tropowitz kutyulta össze 1911-ben, de akkor még az aktuálisan divatos art nouoveau stílus szerint sárga színű, zöld kacskaringókkal díszített, köralakú dobozkában árulták, majd 1925-ben váltott a cég a kék- fehér színekre, végül 1959-ben áttértek a mai, letisztult dizájnra, és a most is használatos betűtípusra.


Schauma hamvasító sampon

A Schwarzkopf - amit azóta már felvásárolt a Henkel - sokáig kísérletezgetett, míg megalkotta a Schaumát. A cég a század elején még porsamponokat gyártott, aztán 1949-ben a cég laborjában megszületett a folyékony Schauma sampon, amit ekkor még tubusból kellett kinyomni. A mai csepp alakú flakonok 67-ben jöttek le először a gyártósorról. A termékskála egyik legnépszerűbb darabja a bizarr kinézetű hamvasító sampon, valószínűleg azért, mert ősz hajú emberek mindig lesznek, és nagy eséllyel a szőkített haj sem mostanában megy ki a divatból. Márpedig a besárgulásra hajlamos ősz és szőke hajaknak nagyon jót tesz időnként egy kis hamvasítás. És most a "kis" szón is ott a hangsúly, mert, aki sok ideig hagyja haján, az messziről felismerhető, ugyanis belilul a sérója.


www.lancome.euTrésor parfüm

A Lancome Trésor elnevezésű édes, virágos illata a megújulásairól híres. Nehéz elhinni, de a cég először 1957-ben dobta piacra a jellegzetes lefelé fordított piramis alakú üvegcsében árult parfümöt. Aztán 1990-ben újból bevezették a piacra. Sok nő imádta, az írisz, jázmin, nőszirom, szantálfa, pézsma illatkeveréket, de imidzse miatt inkább "anyukás" és "nagyis" illat maradt. Ezen igyekezett változtatni a Lancome, és a fiatalítás jegyében két éve Kate Winsletet kérték fel, hogy a Trésor nagykövete legyen, aminek hatására újból divat lett és már nemcsak a negyvenen és ötvenen túliak körében.


WU2 sampon

Ha illatfelismerésből versenyt hirdetnének, a WU2 sampon illatát valószínűleg minden valamire való magyar ember méterekről felismerné, ugyanis évtizedeken keresztül ezt vettük, ha jó, de olcsó sampont akartunk. Sőt, a mai napig kapható, és valószínű nem csak retro életérzésből veszik az emberek, ugyanis Borsamunkatárs eddig még csak dicsérő szót hallott a WU2-vel kapcsolatban. Bár ma már ebből is vannak dizájnos kiszerelésű dúsító, vitaziláló, 2in1 és egyéb mai trendeknek megfelelő címkékkel ellátott termékek, mi még mindig a klasszikus 1000 milis, drabális, téglatest alakú kiszerelésre szavazunk, ami nem fényesít, dúsít, satöbbi, csak egyszerűen mos.
 



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Detektív-képző

Ha szeretnénk kideríteni férjünk megcsal-e, jelentkezzünk a Harriet Bond detektív-képző iskolába.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés