free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Andrássy úti teszt 2.0

Borsa         Címkék: andrássyút, burberry, louisvuitton, luxus, teszt 2 hozzászólás

Borsastylist felvette a pléhpofát és kekec vásárlóként tesztelte az Andrássyn a luxusboltokat. Mindent megtett, hogy feldühítse, megmozgassa az eladókat.

Borsastylist nemrég bemutatta, hogy milyen új luxusüzletek nyíltak az Andrássy úton, de ezúttal továbbment a kirakat nézegetésnél. Szigorú főszerkesztői utasításra belefogott a nagy Andrássy úti tesztbe. A küldetés a következő volt: félredobni az előítéleteket, betérni minden neves boltba, mindent felpróbálni, amit fel lehet próbálni, és szigorúan zsákmány nélkül távozni. Egy kis szájhúzással ugyan, de Borsastylist szárnysegédjével együtt nekilátott a nagy feladatnak. A sorozat első részében a Jud Marceau-t és a Chopard-t tesztelték, a második részben a nemrégiben nyílt Burberry-t és az Andrássy úti luxus úttörőjét, a Louis Vuittont szemrevételezték. Beszámoló.

Az első tesztnél még masszív előítéletekkel indultunk neki a túrának, az volt a tévképzetünk, hogy luxusboltokba való betérés és nézelődés csak a kiváltságosokat illeti meg, és nekünk semmi keresnivalónk a felsőkategóriás világmárkák között. Az előző részből már kiderült, hogy a félelmeink alaptalanok voltak, így a kezdeti szájhúzást felváltotta egy egészen más érzés, a várakozás. Borsastylist és hű segédje újra nekiveselkedett és ismét vigyorral az arcukon távoztak legalábbis kettőből egyszer.

 


Nézegess luxust!

 

Elsőként a Burberrynél jártunk, a kirakatból arra következtettünk, hogy ismét egy olyan üzlettel van dolgunk, ahova csak a maradék jut el, és az aktuális kollekcióról csak álmodozhatunk. Betérve azonban kellemes meglepetés ért minket, bár a bolt alapterülete nem nagy, a tulajdonosok mégis gondoskodtak arról, hogy a méret ne menjen a kínálat rovására, az pedig külön öröm volt számunkra, hogy a ready-to-wear kollekcióból megismert darabok közül is találtunk jó néhányat. A tesztünk alapkoncepciójához tartva magunkat itt is egy meghatározott terméket kerestünk, ami a Burberry esetében mi lehetett volna más, mint a jól ismert, védjegyként is funkcionáló ballonkabát. A kedves eladó rögtön felirányított minket a felső szintre, ahol a női kollekciót találjuk, mi felbandukoltunk és nem hittünk a szemünknek.

 

 

Körülbelül négy-ötszínű kabát közül választhattunk, és mindegyik színből volt legalább 3 különböző fazon, ami azért sokat látott Borsastylistot is igencsak meglepte. Mi feketét szerettünk volna és lehetőleg kétsoros gombolásút, meg is kaptuk, amit kértünk, de a végtelenül kedves eladósrác még a biztonság kedvéért kihozott egy-két hasonló fazont; Borsastylist szépen sorban fel is próbálta őket és az eladó szokatlan őszinteséggel hozta tudomására, hogy mi áll jó neki és mi nem. Mi meg úgy csacsogtunk vele, mintha ezer éve ismernénk egymást és úgy járnánk a Burberrybe, mint a sarki közértbe. Kertelés nélkül megmondta, hogy a homokszín nagyon elegáns ugyan, de a stlyistunk úgy néz ki benne, mint egy középkorú titkárnő, a rövidebb fazonban pedig kicsit slamposnak tűnik, persze azt is a tudtunkra hozta, hogy mindez nem a próbaalany hibája. A legutolsó kabátnál még a szavunk is elállt, ha valaki találkozott már tökéletes darabbal, akkor tudja, hogy milyen érzésről beszélünk. Borsastylist ott állt a tükör előtt élete szerelmében és már látta magát az utcán sétálni csőfarmerben és gumicsizmában, persze a tökéletes kabát társaságában, s ekkor meglátta az árcédulát. Aztán szépen elbúcsúzott a nagy Ő-től és az ekkor még mindig kedves eladósrác visszarakta a testvérei közé, búcsúzóul eladónk felajánlotta, hogy ha gondoljuk akár egy hétre is félrerakja nekünk. Vajon arra gondolt, hogy annyi idő elég ahhoz, hogy Borsastylist kabáthitel igényét elbírálják?

Kabát nélkül ugyan, de átsétáltunk a Burberry szomszédságában lévő Louis Vuittonba, itt már meg sem lepődtünk, hogy külön embert alkalmazzanak arra, hogy kinyissa az ajtót a shoppingolásban megfáradt és elgyötört vásárlók előtt, ráadásul a tehetősebbeknek ilyenkor már dugig van mindkét keze. A táskáiról elhíresült márka boltjában születésnapi ajándékot kerestünk Szárnysegédünk igencsak válogatós húgának.

 

 

A feltehetőleg orosz akcentussal beszélő eladó rögtön arról érdeklődött, hogy a szülinaposunknak vajon van-e valamilyen elképzelése arról, hogy milyen táskát szeretne. Mire válaszolni tudtunk volna az eladó nagyjából öt táskát pakolt ki elénk, persze nekünk egyik sem tetszett igazán, így további lehetőségek után néztünk. Ekkor bejött egy külföldi érdeklődő is a boltba, akiben hirtelen nagyobb lehetőséget látott az eddig kizárólag velünk foglalkozó eladó, és bár az üzletben volt még két szabad munkatárs ő mégsem nekik szólt, hanem ő maga kezdett el segíteni a potenciálisabbnak tűnő vevőnek. Végtelenül udvariasan ugyan, de megkaptuk az „egy perc és visszajövök” kezdetű mondatot, ami akkor egy cseppet sem tűnt udvariasnak. Elvégre is, ha az ember 300.000 forintért szeretne táskát venni, akkor elég rosszul viseli, ha lecserélik egy turistára.

 

 

Az eladónk visszatért és tovább mutogatta a szebbnél szebb táskákat, de mi ekkor már kevésbé voltunk lelkesek és érdeklődőek, így aztán meguntuk az egészet és elegánsan távoztunk a boltból. Összességében a Louis Vuitton nem volt rossz, de feledhető, és bár a táskák kétségkívül tökéletesen kivitelezettek, mégsem voltunk tőlük igazán elájulva. Ugyanis az igazán exkluzív darabok Magyarországot messziről elkerülik. De még ezek után is pozitív eredménnyel zártuk a második tesztünket, ami még mindig bőven túlszárnyalja a bevásárlóközpontokban megismert szintet.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés