free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Ismerd meg: Comme des Garcons

Borsa         Címkék: commedesgarcons, divattervező, katieholmes, márka 0 hozzászólás

Szerintünk nem árt tisztában lenni azzal, hogy pontosan kik is állnak a híres divatmárkák nevei mögött. Sorozatunkban most a Comme des Garcons-t mutatjuk be.

Kevesen tudják, hogy a Comme des Garcons márkanév mögött egy japán tervezőnő Rei Kawakubo áll, aki azon japán tervezők közé tartozik, akik a feketét bevezették a hétköznapi viseletek közé. Hasonlóan sok más divattervezőhöz, Rei Kawakubo sem erre a pályára készült, eredetileg irodalmárnak tanult, de az egyetem elvégzése után egy japán vegyi és textilvállalat reklámrészlegéhez került. Miután nem talált az ízlésének és az igényeinek megfelelő ruhákat, elkezdett saját magának tervezni és annyira megtetszett neki a divattervezés, hogy 1975-ben bemutatta élete első, női kollekcióját, amelynek a Commes des Garcons nevet adta, három évvel később pedig férfi kollekciójával is debütált.

www.egodesign.ca, http://content.coutorture.com






Nézegess Comme des Garcons ruhákat!

A Comme the West névre hallgató céget 1981-ben alapította, közvetlenül Párizsba költözése után. A cég manapság is dinamikusan fejlődik, és a ruhák, valamint a parfümök mellett berendezési tárgyakat is gyártanak. Ruhái inkább hasonlítanak műalkotásokra, mint mindenki által viselhető darabokra, ezért leginkább a futurisztikus tervezők merítenek ihletet belőle. Kawakubo olyan ruhákat tervez, amelyekről vagy csak nagyon nehezen, vagy pedig egyáltalán nem lehet megállapítani, hogy nőknek vagy férfiaknak készületek-e; nem kiemeli, hanem inkább eltorzítja a nőies vonalakat.

Az általa kreált darabokról leginkább egy űrhajó legénységének egyenruhája jut eszünkbe, bár elsősorban nem az utca emberének tervez, mégis egyike volt azoknak a japán tervezőknek, akik a fekete színt a hétköznapi divat szerves részéve tették - amit a japánok akkoriban Hirosima-sikknek gúnyoltak - ezért aztán a hatás még a legnagyobb kritikusok szemében is megkérdőjelezhetetlen.

www.catwalkqueen.tv

 
Az idei őszi téli szezonban nemcsak a saját kollekcióját tervezte meg, hanem csatlakozott azokhoz a tervezőkhöz, akik a H&M számára álmodnak meg olyan darabokat, amelyek nemcsak megfelelnek az aktuális trendeknek, de elérhető áron lehet hozzájuk jutni. Ellentétben a saját ready-to-wear kollekciójával a közkedvelt márkának tervezett darabok mindegyike hordható, bár ezeknél a ruháknál is főszín a fekete, mégis jóval játékosabb és vidámabb darabok mint a tervezőnő azon ruhái, amelyeket a saját márkája számára tervez.

Ebben a kollekcióban egyébként Kawakubo kedvenc mintájáé, a pöttyöké a főszerep. Erről pedig ki más tanúskodhatna jobban, mint Katie Holmes, aki mostanában olyan neves tervezők ruháit cserélte le a lényegesen olcsóbb kategóriájú H&M-es Comme des Garcons darabokra, mint Armani vagy Lagerfeld.



LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza

Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés