free html hit counter

KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

5 tesztelt reggeliző hely

Borsa         Címkék: ár, érték, étterem, reggeli, szendvics 3 hozzászólás

A reggeli a nap egyik legfontosabb étkezése, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy mivel és mennyiért nyitjuk a napot. Ár-érték arány alapján készült ötös lista.

A múlt héten reggeliző helyeket teszteltünkteszteltünk, a kipróbált helyek között ár-érték arányban felállítottunk egy sorrendet, ugyanis nem mindegy, hogy a pénzünkért milyen minőségű reggelit kapunk. Mindegyik éttermet vagy szendvicsbárt 1-től 5-ig pontoztuk, és minél több pontot ért el az adott hely, annál előkelőbb helyre került a Borsa listáján.

Fotel

Sem az áraktól sem pedig a minőségtől nem voltunk elájulva, a kiválasztott angol reggeli szerves részét képező hagymás paradicsomos babnak, gyanúsan konzerv íze volt, hagyma pedig csak mutatóban volt a tetején. Nem a konzervek ellen vagyunk, mert néha tényleg nehéz őket kikerülni, de tartósítószerrel kezdeni a napot nem a legjobb, amit a szervezetünkkel tehetünk, főleg akkor ha mindezért 810 forint plusz borravalót kell fizetni. Ezért a Borsalistán a sereghajtó szerepét tölti be, az 1 pontos eredményével.

Cafe del Moro

Egy szendvicsbártól nem vár az ember mást, mint jó minőségű és laktató szendvicset, és mindezt tökéletes péksüteményben. Az utóbbival a harcsaszalámis cibatta esetében semmi bajunk sem volt, viszont a körözöttes szendvicsnél már igencsak erős fogsorra volt szükség a kifli átharapásához. A legnagyobb bajunk mégsem ez volt, mindkét szendvics elég száraz volt, ezért csak nagyon nehezen és sok folyadékkal tudtuk megenni. Mivel azonban többféle szendvics közül lehet választani, lehet, hogy mással nem lőttünk volna ennyire félre. A 350 forintos szendvicsek és ezzel együtt a hely maga is, 2 pontot kapott, és ezzel az utolsó előtti helyet érdemelte ki.

Forró fekete

A hellyel és az ott kóstolt sajtos, spárgás, sonkás omlettel is meg voltunk elégedve, viszont a felturbózott tojásrántottáért kicsit sokalltuk a közel 700 forintos árat, főleg annak ismeretében, hogy a belvárosban 100 forinttal többért kevésbé felkapott környezetben már kétfogásos ebédmenüt kapunk. Tudjuk mi, hogy a rózsadomb és a menő reklámügynökségek közelségét meg kell fizetni, na meg persze a minőséget is, de mindennapi reggelizésre sajnos nem tudjuk bevállalni. A szigorú zsűri fájó szívvel ugyan, de csak 3 pontot adott a Forró feketének, ezért a dobogó legalsó fokára került.

Gerlóczy

A patinás étterem személyes kedvencünk, a minőség kifogástalan, a pincérek mindig kedvesek és szeretjük a Párizst idéző hangulatot is. Viszont az vitathatatlan tény, hogy csak ünnepnapokon engedhetjük meg magunknak az igencsak húzós árakat, ugyanis egy villás reggelit 2 főre 4000 forint alatt nem nagyon tudunk megúszni. Amiért 4 ponttal mégis ezüstérmes lett, az a hamisítatlan Gerlóczy hangulat, amire az ember egy átmulatott éjszaka után vágyik. Ha nem is hetente, de havonta egyszer érdemes elmenni, mert válság ide vagy oda, ennyi reggeli luxus mindenkinek jár.

Fruccola

Bementünk, jól laktunk és megszerettük. Semmi felesleges díszítés vagy flancos tálalás, nincs is rá szükség, ugyanis az ételek önmagukért beszélnek. A sütőtökös-pestos-rukkolás szendvics igazi kellemes meglepetés volt, olyannyira, hogy az igencsak határozott véleménnyel rendelkező olykor kőszívű Borsaképszerkesztő is rögtön Fruccola rajongóvá vált, és ez tényleg nagy elismerés. A müzliért kicsivel több mint 600, a szendvicsért pedig 500 forintot fizettünk, ami nem olcsó ugyan, de itt tényleg minden megéri az árát, főleg annak tudatában, hogy próbálnak minél jobb minőségű és bio alapanyagokat használni. Egyetlen hibája, hogy csak hétköznap van nyitva, de még ennek ellenére is a Fruccola lett a házi versenyünk aranyérmese, a maga 5 pontjával.

Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Stresszoldó ételek

Van, akin a fokhagyma, van, akin a gyömbér segít idegei megnyugtatásában.