free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Andrássy úti teszt 4.0

Borsa         Címkék: andrássy, boltok, gas, nike, vásárolni 0 hozzászólás

Az Andrássy úti teszt befejező részében, két, a plázákból is ismert márkát teszteltünk. A végeredmény: a GAS több hosszal leelőzte a sportban jártas Nike-ot.

Sorozatunk negyedik, befejező részében két olyan boltot teszteltünk, amelyekkel a plázákban is találkozhatunk, ezért a kínálat itt mellékes kérdés volt, arra voltunk kíváncsiak, hogy a nagy bevásárlóközpontok boltjaiban uralkodó lincshangulat vajon az Andrássy útig is elér-e, vagy megmarad a plázák kellemetlen velejárójának. A szabályokhoz az utolsó részben is szigorúan tartottuk magunkat, bemenni, nézelődni, kérdezősködni aztán csomag nélkül angolosan távozni. Két teljesen más típusú árukínálattal rendelkező boltot választottunk ki, a Nike és a GAS nemrégiben nyílt üzletébe tértünk be.



Az első tesztelt alanyunk a GAS minimal dizájn boltja volt, ami külalakra teljesen különbözik a plázákban található márkaüzletektől, a nem túl nagy mérete ellenére a kínálat igen bőséges, sőt ez elmondottak alapján néhány ponton különbözik a hagyományos értelemben vett GAS boltok polcain található árukínálattól. A belső kialakítás annyira jól sikerült, hogy gond nélkül feszíthet az Andrássy út luxusboltjai mellett, az pedig csak hab a tortán, hogy Európában ez a második ilyen kialakítású GAS üzlet. Pasiknak külön jó hír, hogy egy egész szint áll a rendelkezésükre és a kínálat igen bőségesnek mondható, sőt összeségében megállapíthatjuk, hogy pasi téren itt jobban állunk.

A mostani alkalommal Borsastylist a 18 éves öccsének keresett születésnapi ajándékot. A boltban rögtön többféle inget és pulcsit is elénkpakoltak, és ami a legmeglepőbb volt, hogy az eladó maga emelte ki, hogy gyapjúpulcsit semmiképpen sem ajánlana, mert azok bizony szúrnak, és azt még egy meglett férfiember is csak nehezen szokja meg, nemhogy egy 18 éves srác. Mindent alaposan végigmutogatott, és az sem okozott neki gondot, hogy helyettünk hajtogassa össze a gondosan szétpakolt darabokat. Hosszas és kimerítő válogatás és számtalan gúnyos megjegyzés után a még mindig türelmes és kedves eladó megtalálta a számunkra legideálisabb darabot, amit sajnos - a szabályokhoz szigorúan tarva magunkat – nem vettünk meg, viszont megígértük, hogy ha nem találunk jobban tetsző darabot, akkor visszatérünk.



Ekkor jött az igazán meglepő fordulat, ugyanis az eladó nem csak egyszerűen elköszönt tőlünk és a napi prémiumot siratva visszaállt a pult mögé, hanem egy cetlire felírta az ing fantázianevét, hogy amennyiben valamelyik másik GAS üzletre esik a választásunk, ne okozzon gondot a kiválasztott darab megkeresése. Már a legelső tesztünkkor kiderült, hogy az Andrássy úton lévő üzletekben teljesen más milliővel találkozhatnak az oda betérők, de azt még gondolni sem mertük volna, hogy egy márkán belül ekkora eltérés lehet, mármint ami a kiszolgálást illeti.

A második boltunk a Nike pár hónappal korábban nyílt üzlete volt, a belépésnél pont úgy köszöntünk, ahogy tanultuk, hangosan és érthetően, de lelkesedésünk hamar alábbhagyott, ugyanis a pultot támasztó eladók közül csak egynek sikerült odaböknie egy kedvetelen "hello-t". Miután az egyetlen kötelességtudó eladó letudta az előttünk érkező vásárló kiszolgálását, rögtön a segítségünkre sietett, az utolsó pillanatban ugyan, de jött és segített. Hozzátennénk, hogy amennyiben fél perccel később érkezik akkor mi már ott sem vagyunk, és a képzeletbeli pontszámaik még a legnagyobb jóindulattal sem fognak kikerülni a negatív előjelű tartományból.



A Nike-nál is 18 éves srácnak kerestünk ajándékot, és az eladó rendre végigmutatta a kínálatot, sőt figyelmünkbe ajánlotta, hogy keresgéljünk nyugodtan a női kollekció darabjai között is, mivel sok hímnemű vásárló választ azok közül. Mi azonban inkább magunknak találtunk egy, a Nike-tól eddig teljesen szokatlan bőrtalpú sportcipőt, nem tudtunk ellenállni és felpróbáltuk, azonban felvéve se kényelmesnek, sem pedig szépnek nem volt mondható, de az eladó minden áron megpróbált minket meggyőzni arról, hogy ennél jobban még semmi sem állt nekünk. Azért mondanunk sem kell, hogy Borsastylistot meggyőzni annak az ellenekzőjéről, amit gondol és megpróbálni erőszakosan rátukmálni egy cipőt, elég bátor vállalkozás, még akkor is, ha gyakorlott kereskedő kísérletezik.



Összességében az volt az érzésünk - a tesztünk során először -, hogy itt bizony illik majd vásárolni valamit, különben nemcsak, hogy nem lesz barátságos a búcsú, de még azt is meg kell gondolnunk, hogy valaha be fogunk-e még térni a boltba. Az eladók próbáltak ugyan kedvesek és előzékenyek lenni, de valahogy nem tudtak túljutni a mindenképpen rá kell sóznunk valamit a vevőre beidegződésen, ettől ez egésznek olyan hangulata lett, mint amikor régen a Skálákban a lyukas orrú magas szárú vászoncipős eladók próbáltak meg ránktukmálni hihetetlen mennyiségű haszontalan és teljesen előnytelen holmit.

A befejező részben illene levonnunk, valami konklúziót arról, hogy érdemes-e és megéri-e az Andrássy úton vásárolni. Mivel az árak az egekben vannak, ezért mi a vásárlás részét kihagynánk, de az igazság az, hogy a kiszolgálás és a vevőkhöz való hozzállás mérföldekre van a plázákban tapasztalt vevőellenes magatartástól, így mindenkinek ajánljuk az Andrássy utat, terápiás célzattal.


Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés