free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Marilyn Johansson

Borsa         Címkék: divat, dolce&gabbana, kampány, scarlettjohansson, smink 0 hozzászólás

A D&G a napokban piacra dobja első sminkkollekcióját. A reklámkampány arca Scarlett Johansson lett, aki a fotókon nem túlzottan hasonlít önmagára.

A Dolce & Gabbana divatháznak eddig még nem voltak saját sminktermékei. Akikben ez hiányérzetet okozott, azoknak itt az enyhülés: az olasz divattervező duó ugyanis úgy döntött, itt az ideje kijönni egy sminkkollekcióval. "Úgy tekintünk a sminkre, mint minden másra, amit a nőknek készítünk - akár egy ruhára. A sminktermékeken úgy dolgoztunk, mint egy ruhakollekción. Úgy változtathatod a sminked, ahogy átöltözöl, a hangulatodtól függően" - nyilatkozta Stefano Gabbana a WWD magazinnak.

A bevezető kampány arca Scarlett Johansson lett, aki a fotókon - önmagára csak minimális mértékben hasonlító - Marilyn Monroe-imitátorként tűnik fel. A képek pedig sokkal inkább lettek a Photoshop reklámjai, mint a D&G sminkeké…



Mindenesetre a D&G sminkcuccai a napokban a boltokba kerülnek, első körben ott, ahol  a legeslegnagyobb igény mutatkozik rájuk: Beverly Hillsben, illetve a New York-i Fifth Avenue-n. A kollekció jellemző színei az élénk mediterránkék, a sötét burgundi, az arany és a fekete. A csomagolás arany színű, utalva a luxuskategóriára. Egy rúzs 30, egy szempillafesték 28, egy kétdarabos szemhéjpúder pedig 36 dollárba kerül, míg a körömlakk 20, az arcpúder pedig 59 dollárt kóstál.


Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés