free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Esküvőre gyűjtő szinglik

Borsa         Címkék: esküvő, menyasszony, pénz, társadalom, trend 0 hozzászólás

Minden ötödik nő már azelőtt elkezd spórolni az esküvőjére, mielőtt egyáltalán párra találna - állítja egy angol kutatás. Állítólag már nem divat a szülőktől kérni.

Egy kutatás szerint minden ötödik szingli nő már azelőtt elkezd pénzt félretenni az esküvőjére, mielőtt egyáltalán vőlegényt találna. 46 százalékuk dizájnerruhára, 43 százalékuk drága nászútra, 27 százalékuk pedig menő esküvőszervezőre szándékozik költeni leginkább. A nők többségének álma állítólag egy olyan olaszországi kastélyesküvő, amilyen Katie Holmesnak és Tom Cruise-nak volt.

Ötből négy nő válaszolta a kutatást végző Norwich Union embereinek, hogy a médiában látott, pazar celebesküvők inspirálják őket arra, hogy ők is minél több pénzt áldozzanak majd a kézfogójukra. A FemaleFirst által megkérdezett esküvőszervező, Zoe Lingard nem tartja meglepőnek, hogy a nők korán elkezdenek spórolni az esküvőjükre. "A lányok ma már pontosan tudják, hogy mit akarnak, egészen a legapróbb részletig."



Tízből kilenc nő idejétmúltnak tartja azt a tradíciót, hogy az esküvő költségeit a menyasszony szüleinek kell állni. A megkérdezettek 24 százaléka vállal másodállást, hogy pénzt gyűjtsön az esküvőjére, 45 százalék a családtagoktól, barátoktól kér kölcsön, 26 százalék pedig hajlandó a lakását is elzálogosítani a cél érdekében. "Lehet, hogy az esküvő egy lány életének a legfontosabb napja, de akkor is csak egy nap. Az egyedülálló nőknek gondolniuk kéne a nyugdíjas éveikre is" - jegyezte meg Carole Jones, a Norwich Union munkatársa.


Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Detektív-képző

Ha szeretnénk kideríteni férjünk megcsal-e, jelentkezzünk a Harriet Bond detektív-képző iskolába.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés