free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Az 5 legszebb kampányarc

Borsa         Címkék: arc, kampány, lista, parfüm, reklám 4 hozzászólás

Egy parfümplakáthoz még kevés, egy szép üveg és egy jó illat. Egy parfüm eladását sokban befolyásolja, hogy ki néz vissza a plakátról. Az 5 legszebb kampányarc.

Egy-egy neves parfüm mellé megfelelő partnert találni, nem könnyű feladat, talán még nehezebb, mintha egy új illatot szeretne az adott cég bevezetni. A klasszikus parfümöknél különösen fontos, hogy az új arc méltó utódja legyen az elődjének, ugyanis nem mindegy, hogy ki mosolyog vissza a Chanel No.5 vagy a Trésor plakátjáról. Mi most összeszedtük az öt legszebb kampányarcot.

www.olamujer.comMoncia Bellucci – Dior Hypnotic Poison

Ha valaki szagolta már a Dior Hypnotic Poisont, akkor tudja, hogy e mellé az illat mellé nem lehet akárkit választani, egy ropivékony szőke cicababa például tökéletesen alkalmatlan lenne a szerepre. Ehhez a parfümhöz egy igazi dögös nő kell, és Monica Bellucci pont ilyen, semmi éhezés, semmi feltűnősködés, és még az óriáskígyók is jól állnak neki. Ha koncepció az Édenkert és a bűnbeesés, akkor Moncia Bellucci a lehető legjobb választás.


www.thefashionspot.comCarla Bruni –  Givenchy Ysatis

A kilencvenes évek egyik legszebb reklámja a Givenchy Ysatisának a plakátja volt. Ezt pedig a mostanra Sárközynéként ismert Carla Bruninak köszönhetjük. A Chanel No.5-hoz hasonlóan ez az illat is elegáns társat érdemel, egy csélcsap hebrencs fiatal modell nem igazán mutatna jól a klasszikus és meglehetősen nehéz illatú parfüm mellett. Az illat ugyan nem a kedvencünk, de a plakátot annál inkább szerettük, és valószínűleg a Givenchynál is, ugyanis azóta nem készült újabb Ysatis-plakát.

http://imworld.aufeminin.comCatherine Deneuve – Chanel No.5

Coco Chanel legendás parfümje mellé elegáns, tökéletes megjelenésű kampányarc illik, és Cahtherine Deneuve pont ilyen. A Chanel No.5 arcai mentek, de mi még a franciák büszkeségét találjuk az eddigi legjobb választásnak. Elvégre is francia parfüm mellé francia arc illik, nekünk valahogy nem passzol a képbe az agyonbotoxolt Nicole Kidman vagy a csontsovány Kira Knightly, aki szintén volt már Chanel-lány. A világ leghíresebb parfümjének jól állnak a ráncok, ezért mi ismét Cahtherine Deneuve-öt szeretnénk látni a plakátokon.

http://movie.moldova.orgGwyneth Paltrow – Estée Lauder Pleasures

Az előzőekhez képest egy teljesen más hangulatú kép, és egy sokkal könnyedebb parfüm. Az igazat megvallva e mellé az illat mellé egyáltalán nem passzolna egy wamp kampányarc, ezért Gwyneth Paltrow szerintünk a lehető legjobb választás volt. Sőt ő annyira bevált, hogy a márka már évek óta "kisajátította" a színésznőt, akinek a két gyerek és az elmúlt évek kimondottan jót tettek. A természetes szépség és a virágos, könnyű illat, jó páros.


http://cinnamonkitten.blogspot.comKate Winslet – Lancôme Trésor

A Lancôme egy lassan feledésbe merült illatot próbált meg újjáéleszteni, amikor Kate Winsletet választotta a Trésor kampányarcának. Ugyanis a meglehetősen nehéz illat kezdett kissé öreglányossá válni, amolyan nagyiillattá, ezzel nem is lenne gond, de a cég vérfrissítésre vágyott, és ahelyett, hogy kiadták volna a Trésor megújult változatát, ők inkább kerestek egy igazi 21. századi városi nőt, akivel újjáéledhet az illat. Ő lett Kate Winslet, aki nagyon passzol az illathoz, nem úgy, mint az őt követő Anne Hataway, aki szerintünk túl fiatal választás.


Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés