free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Az 5 legszebb kampányarc

Borsa         Címkék: arc, kampány, lista, parfüm, reklám 4 hozzászólás

Egy parfümplakáthoz még kevés, egy szép üveg és egy jó illat. Egy parfüm eladását sokban befolyásolja, hogy ki néz vissza a plakátról. Az 5 legszebb kampányarc.

Egy-egy neves parfüm mellé megfelelő partnert találni, nem könnyű feladat, talán még nehezebb, mintha egy új illatot szeretne az adott cég bevezetni. A klasszikus parfümöknél különösen fontos, hogy az új arc méltó utódja legyen az elődjének, ugyanis nem mindegy, hogy ki mosolyog vissza a Chanel No.5 vagy a Trésor plakátjáról. Mi most összeszedtük az öt legszebb kampányarcot.

www.olamujer.comMoncia Bellucci – Dior Hypnotic Poison

Ha valaki szagolta már a Dior Hypnotic Poisont, akkor tudja, hogy e mellé az illat mellé nem lehet akárkit választani, egy ropivékony szőke cicababa például tökéletesen alkalmatlan lenne a szerepre. Ehhez a parfümhöz egy igazi dögös nő kell, és Monica Bellucci pont ilyen, semmi éhezés, semmi feltűnősködés, és még az óriáskígyók is jól állnak neki. Ha koncepció az Édenkert és a bűnbeesés, akkor Moncia Bellucci a lehető legjobb választás.


www.thefashionspot.comCarla Bruni –  Givenchy Ysatis

A kilencvenes évek egyik legszebb reklámja a Givenchy Ysatisának a plakátja volt. Ezt pedig a mostanra Sárközynéként ismert Carla Bruninak köszönhetjük. A Chanel No.5-hoz hasonlóan ez az illat is elegáns társat érdemel, egy csélcsap hebrencs fiatal modell nem igazán mutatna jól a klasszikus és meglehetősen nehéz illatú parfüm mellett. Az illat ugyan nem a kedvencünk, de a plakátot annál inkább szerettük, és valószínűleg a Givenchynál is, ugyanis azóta nem készült újabb Ysatis-plakát.

http://imworld.aufeminin.comCatherine Deneuve – Chanel No.5

Coco Chanel legendás parfümje mellé elegáns, tökéletes megjelenésű kampányarc illik, és Cahtherine Deneuve pont ilyen. A Chanel No.5 arcai mentek, de mi még a franciák büszkeségét találjuk az eddigi legjobb választásnak. Elvégre is francia parfüm mellé francia arc illik, nekünk valahogy nem passzol a képbe az agyonbotoxolt Nicole Kidman vagy a csontsovány Kira Knightly, aki szintén volt már Chanel-lány. A világ leghíresebb parfümjének jól állnak a ráncok, ezért mi ismét Cahtherine Deneuve-öt szeretnénk látni a plakátokon.

http://movie.moldova.orgGwyneth Paltrow – Estée Lauder Pleasures

Az előzőekhez képest egy teljesen más hangulatú kép, és egy sokkal könnyedebb parfüm. Az igazat megvallva e mellé az illat mellé egyáltalán nem passzolna egy wamp kampányarc, ezért Gwyneth Paltrow szerintünk a lehető legjobb választás volt. Sőt ő annyira bevált, hogy a márka már évek óta "kisajátította" a színésznőt, akinek a két gyerek és az elmúlt évek kimondottan jót tettek. A természetes szépség és a virágos, könnyű illat, jó páros.


http://cinnamonkitten.blogspot.comKate Winslet – Lancôme Trésor

A Lancôme egy lassan feledésbe merült illatot próbált meg újjáéleszteni, amikor Kate Winsletet választotta a Trésor kampányarcának. Ugyanis a meglehetősen nehéz illat kezdett kissé öreglányossá válni, amolyan nagyiillattá, ezzel nem is lenne gond, de a cég vérfrissítésre vágyott, és ahelyett, hogy kiadták volna a Trésor megújult változatát, ők inkább kerestek egy igazi 21. századi városi nőt, akivel újjáéledhet az illat. Ő lett Kate Winslet, aki nagyon passzol az illathoz, nem úgy, mint az őt követő Anne Hataway, aki szerintünk túl fiatal választás.


LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza

Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés