free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Az 5 legbénább reklám hazai celebbel

Borsa         Címkék: idegesítő, lista, öt, reklám, színész 6 hozzászólás

Félreértés ne essék, szeretjük a reklámokat, sőt sokszor arra is hajlamosak vagyunk, hogy elhiggyük őket. De valamikor a cégek nagyon melléfognak.

A legtöbb hazai ismert reklámarcot szeretjük, és alapjáraton nincs is velük semmi bajunk, de azt egyszerűen nem értjük, hogy az egyiknek miért kell pudingot, a másiknak pedig mosóport reklámoznia - persze a zsíros lóvén túl -, főleg akkor, ha színésznőről, énekesről vagy vízilabdázóról van szó. Szerintünk melléfogás a javából. Listába szedtük az 5 legidegesítőbb ismert magyar reklámarcot.

Danette – Egerszegi Krisztina

Egerszegi Krisztinát tiszteljük az úszásban elért eredményei miatt, nem hisszük, hogy utána tudnánk csinálni, na de amit a Danone-reklámban művel, az már szinte minősíthetetlen. Hagyján, hogy a kilencvenes években multivitaminos pezsgőtablettát reklámozott, de ott legalább nem kellett beszélnie. A családjára kábé ugyanez vonatkozik. Kellett ez, gyerekek?


Nem a hangját szeretnénk bántani, nekünk sem csengőbb, de mi nem is reklámozunk semmit a tévében. Egyszerűen rossz választás, nekünk meggyőzőbb lenne, ha csak egy plakátról mosolyogna vissza.

Vodafone – Kásás Tamás

Szeretjük nézni, ahogy becsavarja a labdát a kapuba, azt pedig még jobban, amikor kiemelkedik a vízből, de olyan kár volt megszólalnia.


Mi valahogy némán szerettük, mondjuk ha csak a mi fülünkbe duruzsolná a legújabb internetes akciókat, az valami egészen más lenne, de ő inkább reklámfilmhős lett, ami nem volt a legjobb választás. Tomikám, maradjunk a víznél, a vízben. Lehet?

Biopon – Pécsi Ildikó

Pécsi Ildikó színészi kvalitásaihoz nem fér kétség, szerettük az Aranyemberben is, Bodrogi Gyula Klárikájaként is imádtuk a Lindában. Azonban a Biopon-reklámot valamiért nem sikerült megszeretnünk - mit nem szeretjük, a szégyenpír elönt, ha meglátjuk. Ildikó, ezt ne erőltessük, légyszi.


Szerintünk a legnagyobb probléma, hogy Pécsi Ildikó egyszerűen nem tud azonosulni a szerepével, és ezen még a menye sem tud segíteni a többi négyszáz reklámban. Nem ért ez ennyi dellát, művésznő. Kár.

Balla Bútor – Vikidál Gyula

Tudjuk, hogy a színészeknek és az énekeseknek nem könnyű az élete, de azért szerintünk van egy határ, ami alá nem illik merészkedni. Főleg akkor nem, ha az István, a király Koppányáról van szó, abban ugyanis szerettük Vikidál Gyulát. Hiába tettük.




Gyula, ne bohóckodjunk már ezzel. Mással is megesik, na, de a jövőre nézve mondjuk: nagyobb óvattal a reklámpiacon. Igazából azt a jelentet értjük legkevésbé, amikor a talpig öltönyben feszítő színész-énekes egy hirtelen ötlettől vezérelve beugrik egy franciaágyba. Mi van?!

Corega műfogsorrögzítő – Mary Zsuzsi

Addig még nincs is semmi gond, hogy Mary Zsuzsi műfogsorragasztót reklámoz, hiszen pár év, és nekünk is szükségünk lesz rá, de azt az utolsó almás jelenetet egyszerűen nem értjük. Meg egyáltalán: ki hiszi el neki, hogy műfogsora van? Mi tuti nem.


Ugyanis előtte hosszú másodpercekig arról beszél az énekesnő, hogy mennyire boldog, mióta az új műfogsorragasztója lehetővé teszi, hogy bármit egyen, ehhez képest az almába látványosan nem harap bele. Ki érti ezt… Az pedig már csak a mi fantáziánkat izgatja, hogy az igencsak fiatal pasija mindehhez mit szól, és van-e pohárka az éjjeliszekrényen, amiben aluszik éjjel az a fogacska.


Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Megszületett...

A zeneiparnak új hercegnője lett: Beyonce és Jay-Z hétvégén világra jött kislányát máris mindenki imádja.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés