free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Palackozott őszinteség

Borsa         Címkék: ital, newyork, piac, vállalkozó, víz 0 hozzászólás

Egy amerikai vállalkozó piacra dobta a valaha volt legőszintébb üveges vizet: New York-i csapvíz palackozva, a New York-iaknak.

Craig Zucker amerikai vállalkozó TAP'D NY márkanéven piacra dobta a palackozott New York-i csapvizet, méghozzá nem máshol, mint New Yorkban. Amekkora hülyeségnek tűnik az ötlet, legalább annyira zseniális. Hiszen, ha belegondolunk, pár éve még lehetett finnyáskodni azzal, hogy "én márpedig csak ásványvizet iszom", mostanra viszont már szinte mindenki csak ásványvizet hajlandó leengedni a torkán a csapvíz ellenében. Miért ne lehetne akkor megfordítani a trendet és a tömeges ásványvíz-ivással szemben menővé tenni a csapvíz fogyasztását? Lényegében csak megfelelő csomagolás és körítés kell hozzá. Nos a TAP'D NY esetében ez is teljesül, hiszen a csapvíz minimalista stílusú palackokba kerül, amelyeken - mintegy extraként, és bebiztosítva, hogy érdemes legyen őket gyűjteni - különböző szellemes vagy legalábbis annak szánt szlogenek olvashatók, így például: "A víz, ahogy anyukád szervírozta" vagy "Nem egy messzi hegy tetejéről"…

www.thedieline.com

A kommunikáció ügyes, őszinteséget sugall, hiszen míg az ásványvizek esetében az egyszerű fogyasztó igazából nem tudja visszaellenőrizni, hogy a víz valójában onnan származik-e, ahonnan a gyártó állítja, addig a palackozott csapvíz az, ami és kész. Ráadásul - legalábbis a helybéliek számára - utántölteni is nagyon egyszerű.


Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Stresszoldó ételek

Van, akin a fokhagyma, van, akin a gyömbér segít idegei megnyugtatásában.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés