![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ízesített hirdetésekCímkék: hirdetés, íz, kaja, reklám, találmány 0 hozzászólásEgy amerikai cég új találmánya részben megreformálhatja a nyomtatott étel- és italreklámokat: a hirdetett termékhez lehúzható ízmintát mellékelnének. Az étel- és italreklámok mindig rendkívül gusztusosnak és persze különösen íncsilandónak mutatják a hirdetett terméket. Ezeket látva nem túl nehéz rákívánni, és a legközelebbi bevásárlásnál adni egy esélyt az adott kajának vagy italnak. Aztán ha nem jött be, marad a fintorgás meg az átvertség érzése. Nos, ha teljesen nem is, de részben megreformálhatja a szájon át fogyasztható termékek reklámozását a U.S. Ink Corp. vállalat legújabb találmánya, az ízes tinta.A dolog tulajdonképpen ahhoz hasonlóan működik, mint a nyomtatott parfüm- és dezodorhirdetések estében már elterjedt lehúzható illatminta, azzal a különbséggel, hogy az ételek-italok esetében az ízes tintával nyomtatott ízminta kerül a papírra, amit aztán a befogadó nyalogatással tehet magáévá. ![]() A találmányt Amerikában már élesben is tesztelték: másfél millió emberhez juttattak el ízesített hirdetéseket. 59 százalékuk úgy nyilatkozott, hogy szívesebben vásárol meg egy új terméket azután, hogy ily módon megízlelte.
|
![]() Ilyenek vagyunkEgy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk. Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod Foltos fogzománc |