free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

C&A bemutató Düsseldorfban: nem vegyülnek a magyar stylistok

Borsa         Címkék: bemutató, beszámoló, c&a, divat, stylist 1 hozzászólás

Múlt héten a divat német fővárosában, Düsseldorfban jártunk, ahol megnéztük mit hoz a C&A idén őszre és télre. Beszámoló a bemutatóról és Borsastylist kalandjáról.

Borsastylist a múlt héten Düsseldorfban járt, az apropó pedig nem volt más, minthogy megnézze a C&A 2009/2010-es őszi-téli kollekciójának bemutatóját. A másfélnapos villámlátogatás igen tanulságosra sikeredett, kiderült, hogy más országok stylistjai kiváltságosabb helyzetben vannak, és az sem maradt titkok, hogy nekünk, magyaroknak semmi sem elég. Élménybeszámolónk következik.

A C&A által szervezett útra meghívták Magyarország néhány magazinjának stylistjait és divatújságíróit, képviseltette magát többek között a Glamour, a Joy Celebrity, a Cosmopolitan, az ÉVA magazin, de érkeztek meghívottak az MTI-től, a Kiskegyedtől, a Maximától valamint a Divatmarketing nevű szaklaptól is, és egyedüli internetes médiumként meghívták a Borsát is. A válogatott társaságról az első pillanatban kiderült, hogy nem igazán keresnek új barátokat, néhány kivételtől eltekintve nem nagyon vegyült a banda, alapvetően azt lehetett megfigyelni, hogy azonos kiadóktól érkezők jól kijöttek egymással, de mással nem igazán keresték a kapcsolatot, az pedig megérne egy külön misét, ahogy a nagyobb női magazinok stylistjai egy csoportba tömörültek.


A Rajna partján Düsseldorfban

Már elég hosszú ideje dolgozunk a Borsán ahhoz, hogy tudjuk, az internetes magazinok élete sok tekintetben jóval nehezebb, mint az offline újságoké, ha csak a divatoldalt nézzük, akkor számolni kell azzal, hogy jóval kevesebb helyről kapunk jó szívvel ruhákat, még annak ellenére is, hogy egy internetes újság jóval több emberhez jut el. Azt pedig eddig csak sejtettük, hogy a netes magazinok és a nyomtatott újságok stylistjai között hatalmas különbség van – főleg a menőbb lapok divatszakértőire gondolunk -, ők egy egészen másik világba tartoznak, amelybe valószínűleg csak kihalás útján lehet bekerülni, arról pedig még álmodni sem lehet, hogy esetleg más földi halandóval is szóba állnak a saját csapattársaikon kívül. Nincs ezzel valójában semmi gond, sem mi sem pedig ők nem ezért utaztak másfél órát, hogy barátokat keressenek.

A repülőútról csak annyit, hogy egy igazi lélekvesztőt sikerült kifogni, ami minden apró széllökést vagy szakszóval élve turbulenciát megérzett, és ez sem a gyomrunknak sem pedig a fejünknek nem tett jó. A repülés kellemetlenségeiért viszont abszolút kárpótolt minket a szálloda, ahol egy éjszakára meghúztuk magunkat. A Rajna partján álló épületre egy szavunk sem lehet, hatalmas ágy, szauna, óriási ablakok és egy-egy Nespresso gép majdnem minden szobában, nekünk ennél több nem is kell.


A Chaneltől a Pradaig

Az első estét városnézéssel zártuk, elzarándokoltunk a düsseldorfiak híres bevásárló utcájába, amely méltó versenytársa lehet, a párizsi Champs Elyseenek. A széles utcát egy patak szeli ketté, és rengeteg fa, valamint bokor díszíti, amely egyébként az egész városra jellemző. A kínálatról meg csak annyit, hogy a Chaneltől a Guccin át minden nagyobb márka képviselteti magát. Van ott boltja a Tiffanynak és Armaninak, de a Prada és a Louis Vuitton sem maradhatott ki a szórásból, az árak pedig az egekben vannak, még akkor sem tudnánk egy zsebkendőnél nagyobb szuvenírt megvenni, ha az euró 300 forint alatt lenne.


Kihagyhatatlan étterem és borozósor a Rajna partján

Mindenesetre abszolút pozitív példa abban a tekintetben, hogy hogyan kell és érdemes bánni a vásárlókkal, egyetlen boltban sem éreztük azt, hogy potenciális mindenre elszánt tolvajnak néznének minket. Márkától és árkategóriától függetlenül, mindenhol barátságosak és előzékenyek voltak az eladók, és ehhez még vásárolni sem kellett, van mit tanulni tőlük, ha mást nem, akkor a nyelvtudást, ugyanis minden egyes bolti eladó elég jól beszélt angolul ahhoz, hogy minden számunkra fontos információt megkapjunk. A városnézés után jött a jól megérdemelt vacsora, bár autentikus német helyet nem igazán találtunk, néhány rántotthúsos és kolbászos bódétól eltekintve. Viszont a Rajna partján található hangulatos étterem és borozósor minden pénzt megér.

1. C&A bemutató Düsseldorfban: nem vegyülnek a magyar stylistok
2. A divatbemutató



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés