free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Ajnározott sajátmárkák

Borsa         Címkék: kozmetikum, sajátmárkás, spórolás, tisztítószer, vásárlás 14 hozzászólás

Már régen nem ciki sajátmárkás termékeket használni, sőt egyre többen esküsznek rájuk. Összeszedtük, mi milyen tisztítószereket és kozmetikumokat használunk.

A heti rendszeres szerkesztőségi értekezleteken valamilyen fura módon meglehetősen gyakran szóba kerülnek a sajátmárkás termékek, legyen szó kekszről vagy arctejről szinte mindenkinek van legalább egy élménye valamilyen sajátmárkás cuccról. Ezért úgy döntöttünk, hogy ezen a héten végignézzük, hogy melyek azok a tisztítószerek és kozmetikumok, amelyeket Borsamunkatársak előszeretettel használnak, leginkább a spórolás jegyében.

Tisztítószerek

Borsamunkatárs éveken keresztül drága mosóport használt, ugyanis nem tudta elviselni, ha a fehér holmik a harmadik mosás után elkezdtek beszürkülni, ráadásul a gyerek ruháiban is rendre ott maradtak a nemkívánatos foltok. Létezett persze mosópor, ami minden igénynek megfelelt, de annak sem a kiszerelése sem pedig az ára nem volt barátinak mondható. Aztán egy napon, egy barátnő ajánlására, kipróbálta a DM sajátmárkás mosóporát, ami még a használat előtt megkapta az első piros pontját, ugyanis kiszerelése jóval kisebb, mint az előzőleg használt terméké, ami BKV-val közlekedő háziasszonyoknak különösen jó hír. Az első mosást is akadály nélkül vette a por, így már egyenes volt az út ahhoz, hogy a színes ruháknak szánt terméket is kipróbálja. A helyzet úgy áll, hogy Borsamunkatárs azóta csak ezzel a termékkel mos, és az elmúlt évek alatt még néhány szintén sajátmárkás DM-tisztítószer is bekerült a háztartásába. Az aktuális kedvence a környezetbarát mosogatótabletta, amelynek a csomagolása egyszerűen leolvad, így nem keletkezik felesleges hulladék – bár arra azért kíváncsiak volnánk, hogy mitől olvad, bomlik és semmisül meg a folpackszerű csomagolás…



Borsastylist a színes és a fekete ruháira finnyás, nála egy szempillantás alatt otthoni ruhává minősül az a ruhadarab, ami elkezd kifakulni. Az ő problémájára is létezik ugyan megoldás, de igencsak drága, ezért a mindig mindent sokkal jobban tudó mamája hatására kipróbálta a Metro áruház saját, ARO márkanévre keresztelt termékét. Ez a folyékony mosószer fele annyiba kerül, mint a korábban használt drága típus, és az elmúlt egy évben nem vette észre, hogy a szokottnál jobban fakulnának a ruhái. A fekete darabokat pedig körülbelül két hónapja a DM sajátmárkás feketékhez való folyékony mosószerével mossa, és ott sincsenek problémák.



Mivel kettőből kettő termék bevált, így kipróbált egy harmadikat is, immár saját ötlettől vezérelve, mégpedig a Lidl-ben kapható Formil Aktív nevű sajátmárkás terméket, bár voltak felőle kétségei ez a mosószer is bevált, fehér ruhákhoz. Havi szinten így több ezer forintot spórol csak a mosáson, ami kétség kívül jó hír. Borsastylist másik vesszőparipája a textilfelfrissítő, ezt éveken keresztül Jasa néven árulták a boltokban, azonban egyik napról a másikra kivonták a forgalomból, aztán úgy két évvel korábban ráakadt a DM Denkt Mint márkanevű textilfrissítőjére, ami ugyan nem annyira hatékony, mint annak idején a Jasa volt, de jobb mint a semmi.

Kozmetikumok

Ebben a kategóriában már a másik nagy drogérialánc, a Rossmann is bekapcsolódott a versenybe, mégpedig a napolajával és napozás utáni testápolójával. A napolajat ugyan csak kreolbőrű olvasóknak ajánljuk, azonban a napozás utáni tejet nyugodt szívvel használhatja bárki, az állaga könnyű és felkenve kellemesen hűsíti a bőrt, az illata pedig pont annyira erőteljes, mint amennyit az orrunk egy naptejben eltöltött nap után még simán elbír.



DM Alverede névre keresztelt termékeivel is meg vagyunk elégedve, nagyjából már mindent kipróbáltunk, ami kezünk ügyébe akadt, jöhetett minden a dezodortól az arckrémen át minden, több érv is szól termékcsalád mellett, egyrészt a rendkívül baráti ár, másrészt pedig az összetevők listája, ugyanis egyetlen termék sem tartalmaz szintetikus tartósítószert. A sajátmárkás kozmetikumok közé bekerült egy Lidl termék is, mégpedig egy hajlakk, amelyet állítólag kifejezetten töredezett hajra fejlesztettek ki, nem tudjuk, hogy a hajunkat mennyire ápolja, de az biztos, hogy a masszív tartás ebben az esetben nem azt jelenti, hogy a frizuránk törökmézszerűen összeragad, egyszerűen csak úgy áll, ahogy kell. Nekünk bevált, nincs ezen mit ragozni, ráadásul pont feleannyiba kerül, mint egy márkásabb lakk.

Amikor vattakorongot vásárolunk, akkor is leggyakrabban sajátmárkás terméket választunk, nekünk a Rossmann korongja vált be leginkább, de alkalomadtán egy csomag ARO-ra is simán benevezünk, ezek tényleg bírják a strapát és egyáltalán nem húzós az áruk, de ez már egy korábbi listánkból kiderült.



Az utolsó, általunk favorizált sajátmárkás kozmetikum némileg kilóg a sorból, ugyanis nem valamilyen nagyobb cég saját lógóval ellátott termékéről van szó, de mégis úgy éreztük, hogy helye van a felsorolásban. Ez a kozmetikum nem más, mint a gyógyszertári sminklemosó, amely fele annyiba kerül, mint a hagyományos és márkás sminklemosó, ha az egész szerkesztőség nem is, de Borsastylist esküszik rá.

Mi ezeket használjuk, de egyáltalán nem bánjuk, ha a kommentekben minden olvasó megosztja velünk a saját tapasztalatát az olcsó sajátmárkás termékek kapcsán, hiszen cseppet sem vagyunk a spórolás ellen.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Detektív-képző

Ha szeretnénk kideríteni férjünk megcsal-e, jelentkezzünk a Harriet Bond detektív-képző iskolába.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés