free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

A nők egyre merészebbé válnak

Borsa         Címkék: divat, felmérés, miniszoknya, nők, trend 7 hozzászólás

A brit Debenhams áruház felmérése szerint a nők átlagosan a negyvenes éveik elejéig vállalják be a miniszoknyát. A következő évtizedben ez a korhatár kitolódhat.

Egy friss felmérés szerint a nők az évek múlásával egyre merészebbé válnak az öltözködésüket illetően. Míg a nyolcvanas évek női átlag 33 éves korukban szoktak le a miniszoknyáról, addig manapság az ennél jó pár évvel idősebbek is simán villantják a combjaikat. "Ez azt mutatja, hogy a nők testükkel kapcsolatos önbizalma növekszik és boldogan öltözködnek ennek megfelelően" - mondta Ed Watson, a brit Debenhams áruház szóvivője. "Ha ez a trend folytatódik, akkor nem kétséges, hogy a következő évtizedben a negyvenes éveik közepén-ötvenes éveik elején járó nők mindennapi ruhatárának része marad a miniszoknya."



Az áruházlánc által végzett felmérésből kiderült, hogy a lányok már 14 éves koruktól vágynak nőies miniszoknyára, ám a legtöbben csak 16 évesen vásárolják meg az elsőt. A 16 és 19 év közötti tinédzserek aztán egyre rövidebb és rövidebb szoknyákat vesznek, az átlag szoknyahossz 45 centiméterről 35 centiméterre rövidül ezekben az években. A legrövidebb, mindössze 31 centiméteres szoknyák a 19 és 23 év közötti fiatal nők körében a legnépszerűbbek. A 40 éves hölgyek legszívesebben 45 centi hosszú szoknyát hordanak, 42 évesen aztán jön a fordulópont, és a legtöbben konzervatívabb stílusra, a térdeket elfedő szoknyákra váltanak. Az ötvenes éveiben járó korosztály pedig már kifejezetten a hosszú, 80 centis szoknyákat keresi.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés