free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Betiltották a túl erotikus kampányt

Borsa         Címkék: erotika, kishír, kultúrtripp, marcjacobs, parfüm 9 hozzászólás

Marc Jacobs új parfümjének reklámjában Dakota Fanning lábai között tartja a virág alakú üveget. A nagy felháborodás miatt sok helyen betiltották a fotót.

Betiltották Marc Jacobs legújabb 'Oh, Lola!' nevet viselő parfümjének a kampányfotóját, mivel az néhány felháborodott magazinolvasó szerint szexuális tárggyá alacsonyítja a gyerekeket. A képen a 17 éves - itt azonban fiatalabbnak tűnő - színésznő, Dakota Fanning látható kislányos pózban, lábai között a parfüm virágalakú üvegével. Marc Jacobs elmondása szerint azért választotta Dakotát, mert számára ő testesíti meg a modernkori Lolitát. Vladimir Nabokov sokat vitatott regényében Lolita egy 12 éves lány, aki egy idősebb férfi szexuális fantáziájának tárgyává válik, ezért Jacobs szándékosan olyan arcot keresett parfümjéhez, aki fiatalabbnak látszik a koránál.



"Egészen megdöbbentő, hogy a tervezők szerint helyes modernkori Lolitaként ábrázolni kislányokat, hogy növeljék az eladásaikat... A hirdetőknek meg kellene érteniük, hogy az emberek egészen másra vágynak: nagyobb sokszínűségre alak, méret, bőrszín vagy kor területén is" - nyilatkozták a reklámokért felelős szervezet munkatársai.


Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Megszületett...

A zeneiparnak új hercegnője lett: Beyonce és Jay-Z hétvégén világra jött kislányát máris mindenki imádja.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés