free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Az igazi férfi, Donatella Versace szerint

Borsa         Címkék: donatellaversace, férfi, férfiasság, kirakat, modell 0 hozzászólás

Donatella Versace azt szereti, ha a tervezéseit igazi férfiak mutatják be a reklámkampányokban. Olyanok, mint például Paul Sculfor.

Donatella Versace szerint sokkal könnyebb eladni a kreációit akkor, ha maszkulin típusú férfiak mutatják be azokat. A férfias férfi fogalmát pedig nála maximálisan kimeríti egyik kedvenc férfi modellje, Paul Sculfor.  A brit modell, aki a Versace több kampányában is szerepelt már, egyetért a tervezőnővel.



"Úgy gondolom, hogy a zenebiznisz sokban befolyásolja, hogy milyen modellek kelendők a divatiparban. Látható, hogy  a kilencvenes években, amikor a nagyon vékony férfi modellek voltak a legfelkapottabbak, olyan zenekarok voltak a menők, mint a Nirvana vagy az Oasis. A férfi modellek pedig úgy nézek ki, mint a fiúk ezekben a bandákban. A zene azóta változott és a divat szintén. Azt hiszem, a nagyon vékony srácok sokakat elrettentenek a vásárlástól. Olyan képre van inkább szükség, amivel valóban el lehet adni a ruhákat" - magyarázta Sculfor a Vogue magazinban.


Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés