free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Cucckereső: leárazás körkép

Kádas Andi         Címkék: cucckereső, divat, kirakat, leárazás 8 hozzászólás

Sorozatunkban ezúttal nem egy konkrét cuccot céloztunk be, hanem körbejártuk az üzleteket leárazások után kutatva. Ide érdemes ellátogatnunk.

Megkezdődtek a várva várt nyári leárazások, így már június végén elég jelentős kedvezményekkel vásárolhatjuk meg nyári cuccainkat. Persze nem minden üzlet vesz részt a vásárlókért ilyen módon folytatott harcban, pedig a boltokban hömpölygő tömegeket elnézve elég nagy eladásokat könyvelhetnek el az akciókat kínáló üzletek. Akit tehát nem hoznak lázba a leárazások, annak nem ajánljuk, hogy most induljon vásárolgatni, mert akár jó félórákat is eltölthet a próbafülke előtti sorokban állva, aki azonban szeret ilyenkor "vadászni", annak számtalan lehetősége akad.

A fast fashion üzletek legtöbbje már elkezdte a leárazásokat, ebből úgy tűnik csak az Inditex cég boltjai maradtak ki, se a Zarában, se a Bershkában, se a Stradivariusban nem találtunk akciós termékeket, ráadásul a kérdésünkre sem tudtak felelni azzal kapcsolatban, mikor kezdik ők is leárazni egyes darabjaikat, de szerintünk ez az elkövetkező két hétben megtörténik.

Ezzel szemben a Mango-ban 50 %-os leárazás van, és nem csak bizonyos, korábbról rájuk ragadt termékekre, de gyakorlatilag mindenre, a választék nyári ruhákból a legszélesebb, amiket már 6-7000 forintért megvásárolhatunk, nadrágokat 5000-ért, különlegesebb pólókat már 2500-ért is találhatunk.



A H&M nem százalékokban adta meg a kedvezményeit, hanem egységes 1500, 2000, 3000 és 5000 forintos árakon kínálnak pólókat, nyári ruhácskákat és szoknyákat, de ezek leginkább amolyan "egynyári darabok", mert minőségük alapján nem jósolnánk túl nagy időt nekik, plusz negatívum, hogy a méretekben sokkal korlátozottabbak a lehetőségek, mint a normál áras termékeknél.

A C&A a H&M-hez hasonlóan egységes árakon kínálja akciós darabjait inkább a 30 feletti korosztálynak, felsők 790 forinttól, nadrágok 1290 forinttól kaphatók, viszont ezek nem a bolt legtrendibb ruhái, inkább basic darabokként lehetne jellemezni őket.

A New Yorker nyári akcióként hirdeti a leértékeléseit nem minden termékre: legfőképp korábbi szezonokból megmaradt darabokat találtunk leárazva, de az akció bizonyos nyári cuccokra is érvényes amolyan mindenből egy kicsit elv alapján, van ugyanis leértékelt fürdőruha, póló, szoknya, sort, viszont itt is a kevésbé trendi ruhákra vonatkozik általában az akció. Mi leginkább sortokért (3000 forinttól) vagy színes, vidám pólókért (1500 forinttól) térnénk be ide.

Az F&F 70 %-os leértékeléseket is ígér bizonyos termékekre, de általában itt is inkább a 30-40 % kedvezmény a reális. Ettől függetlenül könnyű nyári blúzokat már 1700, ruhákat pedig 3700 forintért is lehet kapni, viszont nem nagyon értjük, mi alapján válogatták ki az akciós darabokat, a kínálat kissé ad hoc jellegűnek tűnik, talán a kevésbé népszerű ruháktól szeretnének ilyen módon megszabadulni.

Aki sportosabb darabokra vágyik, az nézzen be a Lacoste vagy az Adidas üzletekbe, mindkét helyen megkezdődtek a leértékelések, a Lacoste-nál féláron is kínálnak pólókat és sortokat, míg az Adidas 40 %-os kedvezménnyel várja a vásárlókat.

A Sinéquanone nem a nyári kollekcióját, hanem régebbi darabjait kínálja akciós áron, de mivel itt nem feltétlenül egy szezonra szóló ruhákról van szó, ezért érdemes betérni, ha olcsóbban szeretnénk hozzájutni egy elegáns nadrághoz vagy blézerhez. Az új Andrássy úti üzlet éppen ezért nem vesz részt a leárazásokon, ott az új, különlegesebb darabokat lehet megvásárolni, a 30 %-os leértékelésekért a MOM Parkban vagy a Mammutban  lévő üzletet keressük fel.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés