free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Húszezret egy nylonért!

Borsa         Címkék: cherylcole, harisnya, kirakat, luxus 3 hozzászólás

Először jöttek a táskák, majd a cipők, most pedig úgy tűnik, az új luxustermék a harisnyanadrág lesz. Méregdrága, finom kis kelméket találtunk.

A nők 63%-a egyetlen pár harisnyáért ma már képes akár hatvan fontot is kifizetni – ami közel húszezer forint -, és ezt  a trendet nem más indította el, mint Cheryl Cole és Alexandra Burke – állítja egy új felmérés. A Tights Please webshop, amely részt vett a kutatásban, úgy jósolja, hogy a következő szezonban azok a harisnyák lesznek divatosak, amilyeneket Cheryl Cole viselt a Promise This című számának klipjében. A brit X-faktor nyertes Alexandra Burke pedig a Falke huszonkét fontos – közel nyolcezer forintos - harisnyájának növelte az eladási statisztikáit, mivel egy ilyen darabban szerepelt az ebben a hónapban megrendezett Help for Heroes koncerten. 



A megkérdezett webshop igazgatója, Charles Duncombe így nyilatkozott: "A harisnya igazából a nő szettjének elmaradhatatlan kiegészítője lett, és az összeg, amit a nők ezért kiadni képesek, az is növekedett. Ma már nem másodlagos ügy, milyen harisnyát húzzunk. Tíz éve árusítunk harisnyákat és láttuk, ahogy négy fontról duplájára növekedett egy pár átlagos harisnya ára, és azt is, hogy a vásárlók ma már a jobb minőséget keresik." Duncombe azt is elmagyarázta, hogy a luxusharisnyák birtoklása egy módja annak, hogy a fogyasztó a kedvenc hírességének a pompájában tündökölhessen; egy "én is lehetek ilyen” attitűdöt eredményez.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Fenék-tömés

Ha már a fenekünk méretével sem vagyunk elégedettek, mindössze 18 000 forintért miénk lehet egy fenék-tömés.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés