Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Ilyenek vagyunk nyáron zakóban

Borsa         Címkék: divat, ilyenekvagyunk, kirakat, nyár 60 hozzászólás

Előfordul, hogy nyáron is rétegesen kell öltözködni és ilyenkor kezdődnek a bajok. A nyári és őszi/tavaszi ruhadarabok kombinálása nem mindenkinek jön össze.

Van úgy, hogy nyár közepén kénytelen-kelletlen hosszú nadrágot és zakót kell húzni, mert az időjárás ezt diktálja. Nincs ezzel semmi baj, amíg a nyári és tavaszi/őszi cuccainkat harmonikusan tudjuk ötvözni; nem mondunk újat azzal, hogy ez nem mindenkinek megy. Alábbiakban bemutatunk egy olyan összeállítást, ami a számunkra tökéletes kategória és bemutatunk egy olyat, ami csak egy paraszthajszál híján nem került az igen oldalra. Ilyenek vagyunk nyáron zakóban.



Egyszerű, finom, tudatos és ízléses - csak és kizárólag ilyen jelzőkkel tudjuk illetni a képen látható utcamodellünket, akiről persze süt, hogy nem a kínai piacról öltözködik. Ezek az igen finom és igényes darabok középkategóriás megfelelőikkel is simán behelyettesíthetők, és pont ez a lényeg ebben az egészben. A képen látható hölgynek valószínűleg nem okoz problémát, hogy luxusboltokban vásároljon magának, de szerencsére nem ordítanak a márkák erről az szettről - jó, a táska kivételével, de talán még az is egy visszafogottabb darab. Ez az, amit mindig is hangsúlyozunk: nem az a lényeg, hogy minél drágább és márkásabb legyen az összes ruhadarabod, hanem az egységesség, a harmónia és az, hogy a szett önazonos legyen viselőjével. Nos, ez mind elmondható a képen látható nőről és az összeállításról, amit visel. Nem is nagyon részleteznénk, a kép magáért beszél. Gratula.
Éppen csak annyi bajunk van ezzel az összeállítással, hogy a képen látható utcamodellünk nem igazán tudta nyári és tavaszi/őszi cuccait úgy ötvözni, hogy a végeredmény egy esztétikus viselet legyen. A nadrág és a cipő kombinációja rendben van, és bár a cipőhöz ez az elegáns zakó kicsit merész, valamiért mégis passzol az alsó részhez. De itt jön a feketeleves: ez a nagy virágos tunika porba alázza az összes többi ruhadarabot: egészen egyszerűen bazárivá teszi az egyébként nem biztos, hogy a nem oldalra való nadrágot, zakót, cipőt. Ha ez az egyébként roppant csinos lány nem ragaszkodott volna ehhez a még szépnek sem mondható ruhához, és felvett volna egy fehér pólót - ahogy például az igen oldalon látható csaj tette -, megfelelő kiegészítőket vett volna fel hozzá, máris az igen oldalon találta volna magát. Kár, mert nagyon jó lenne a szett. Na, de ez a ruha...




Szólj hozzá Te is!

60 hozzászólás   

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Hozzászólások

60 hozzászólás   

Karyka 2010. augusztus 13. péntek, 13:00

Az állítólagos "hú de jól néz ki pénzes hölgy" a cipőt nem találta el teljesen :S

kko 2010. augusztus 09. hétfő, 10:50

:(

Zsofienn 2010. augusztus 09. hétfő, 08:17

Kedves Borsamunkatárs! Most már hétfő van. Tényleg elég szörnyű, hogy 0728 a vége a címsornak, augusztus 9-én... Pedig a kommentek között már ígértétek, hogy hétfőn lesz friss cikk... :S

tükrömtükröm 2010. augusztus 08. vasárnap, 13:49

Hűha, egyesekben mekkora indulatokat gerjesztett egy rövidke mondat:) Én nem fogok kiosztani senkit, ugyanis elég könnyen túl tudok lépni magamban azon a fájdalmon, hogy valaki nem szereti a kommentjeim:) Szíve joga:) Amúgy lentebb megtalálhatod a témába vágó hozzászólásom, ahogy több másik cikknél is, a tiédet viszont nem látom:) És ez nem szemrehányás, csak jelzem, hogy én a cikkhez is próbáltam hozzátenni a véleményem:)

dezike 2010. augusztus 07. szombat, 16:17

fenimore?

drica 2010. augusztus 07. szombat, 13:50

Elég ciki, hogy ennyi ideje nem frissült ez az oldal...

yoyo 2010. augusztus 06. péntek, 10:47

olvasó - tökéletesen fogalmaztál, tökéletesen egyetértek veled. végre, bízom benne, hogy nem csak ketten vagyunk, akik hasonlóképpen gondolkodunk... egy normális olvasóóóóó!!!!! :)

Borsamunkatárs 2010. augusztus 06. péntek, 10:44

Kedves Cortina, valóban egy hete nem frissült ez a rovat, de ennek oka van. Miután minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy hétfőn egy friss, ropogós ilyenek vagyunk-kal várjunk benneteket, megígérhetem, hogy a jövő hetet egy új összehasonlítással kezdhetitek. Köszönjük az emberi hangvételt :).

Cortina 2010. augusztus 06. péntek, 10:39

Kedves Borsa! Kérlek szépen titeket, tegyetek ki új témát, mert ki vagyunk éhezve rá. Nem is tudjátok, milyen kínszenvedés, hogy minden nap idekattintunk, és csalódva konstatáljuk, hogy még mindig az előző cikket találjuk. Néhányunkban már felajzottak az indulatok is, és nem restek kiadni magukból. Enyhítsétek kínszenvedésünk néhány üde nyári szettel! Így is lehet... Meglátjuk, lesz-e hatása :)

kko 2010. augusztus 06. péntek, 08:46

hú, micsoda nagy okosságok lettek itt csupán amiatt, hogy néhányan új képre vágyunk...

olvasó 2010. augusztus 05. csütörtök, 20:06

yoyo, felesleges koptatni a billentyűzetet, itt van 7-8 szemellenzős kommentelő, akik minden cikk aljára odahánynak valami nem témába illő kioktatást, legfőbb elfoglaltságuk a cikkfrissítés gyakoriságának, a helyesírásnak, a fotó világításának/jogosságának/stb elemzése, véletlenül se a téma. Ja de bocsánat, a téma fikázása is idetartozik, ha nincs más, az szokott lenni. És soha az életbe nem fogják észrevenni magukat, hogy mennyire irritálóak. tükrömtükröm pl általában pont ilyen, de láthatóan most se kapcsolt. És most még jól ki is fog osztani :) alig várom. Jönnek majd a cimborái is akik a véleménynyilvánítás szabadságát csak magukra nézve látják jognak. Csakhogy engem nem érdekel, és szorgalmasan szkrollozom tovább a kommentlistát és próbálom az offokat kiszűrni, bár elég nehéz.

Katie 2010. augusztus 05. csütörtök, 18:59

Azért az, hogy egy hétig nyaraltam, majd hazaérkezés után érdekességre vágyva megnéztem a Borsát, és még mindig ez a kép rohad itt - hát enyhén szólva röhejes...

tükrömtükröm 2010. augusztus 05. csütörtök, 16:37

yoyo: Ezekre a kérdésekre nem válaszolok, mert direkt félreértesz és kivetítesz rám olyan dolgokat, amikre nem adtam okot.

yoyo 2010. augusztus 05. csütörtök, 16:28

Kedves tükröm, már ne is haragudj, de te ezt hogy gondolod, hogy beírsz egy ilyet? Most nem is a stíluson van a hangsúly - de persze az is, mintha te valami guru lennél, aki leszól a borsásoknak, hogy ha nem szeditek össze magatokat, lesz nemulass -, de mit vársz egy ilyen komment után? És csodálkozol, ha egy ilyen után kioktatnak? Vagy nektek lehet nagy a szátok, de ha valaki nektek szól be, az meg micsoda dolog... Eh...

tükrömtükröm 2010. augusztus 05. csütörtök, 16:23

Kapjátok már össze magatok...

agyrém 2010. augusztus 05. csütörtök, 08:51

Új kép, lesz? :)

annuska 2010. augusztus 01. vasárnap, 14:16

Kirola, az LV-k közül nekem is ez tetszik legkevésbé, ha már lenne pénzem rá, tuti nem barnát vennék, vannak ezerszer szebbek.

Kirola 2010. július 31. szombat, 14:42

Továbbra is az a véleményem, hogy nálunk a legtöbben nem tudják helyén kezelni a monogram speedy-ket, és nem elegáns jól beazonosítható márkajelzéseket aggatni magunkra. De ez is csak egy vélemény. Természetesen a megfelelő körítésen is rengeteg múlik. Láttam én már nőt koktélruhában, elegáns kosztümben monogram speedy-vel, láttam már az operában és láttam farmeres turistánál is, ahova szerintem is való. A képen látható hölgy sportosan elegáns, ezért nála oké a damier (annak ellenére, hogy én nem vennék ilyet, és annak ellenére is, hogy a hölgy öltözéke nekem nem tetszik). És azt se feledjük, hogy az LV nem csak ezeket a mintákat és fazonokat árulja...http://imagesgonerogue.com/2010/06/louisvuittoncampaign6.jpg pl. ezeket boldogan elfogadnám, de egy birkintől sem sértődnék meg :)

zsuzsi 2010. július 31. szombat, 13:46

Annuskaval nagyon egyetértek ennek a nőnek jól áll a táska, de rettenetesen unom az LV körüli vitát, ez folyik a csapból is. Biztos azért mert, ennek a márkának az árával sokan tisztában vannak, nem tudom miért lett ismertebb a többi disájner terméktől. Sőt, olyanok is vannak akik "meg tudják különböztetni" az eredetit a hamistól egy km-ről, vagy akár egy nem túl jó minőségű képről is. Már olyan sok ellenzője van, hogy lassan vennem kell egyet.

tükrömtükröm 2010. július 31. szombat, 13:14

Kirola, az ellenérzés bennem is megvan, mert egyszerűen csúnya. Mondjuk számomra a LV majdnem minden terméke csúnya... de nekem az még ezer más dolog, amit milliók hordanak, úgyhogy a véleményem nem mérvadó:) És igazad van a Birkinnel kapcsolatban, bár az ilyen kis LV-okba is kb. annyi fér, sőt, kevesebb, mint egy Birkinbe. Szerintem ha utazás, akkor a Birkin mindenképp praktikusabb, mert az ilyen LV-nek elég sivár az elosztása. De sajnos nekem nincsenek olyan problémáim, hogy most a Birkint vagy az LV-t vegyem-e meg:D Amúgy nekem az előbbi tetszik, bár persze nem mindegy, milyen bőrből, de tetszik, hogy egyszerű, és néhány apró részlet teszi elegánsá. Szerintem az araboknál a gazdag nők mind Birkinnel szaladgálnak, mert ugye majdnem csak a táska látszik belőlük, és azzal kell mutatni a rangot:)

annuska 2010. július 31. szombat, 12:31

Szerintem minden a körítéstől függ, továbbra is ezen a véleményen vagyok. Minden ruhadarabból és kiegészítőből ki lehet hozni valami "cirkuszi" összeállítást,ha nem megfelelő visszafogottsággal (vagy éppen bátorsággal) párosítjuk más darabokhoz.

Kirola 2010. július 31. szombat, 10:22

Igazad van, a szánalmas divatműveletlenség sértő lett, de nem volt célom egyik kommentelő társat sem megbántani. Egyszerűen az ellenérzésemet szándékoztam kifejezni vele a monogramos LV életérzés felé. De a birkinnel kapcsolatban nem értek egyet. Az anekdota csak arról szól, hogy Jane Birkin repülőn kiborult táskája ihlette a tervezőjét, de nem bőrönd-, ill. utazószett egy darabja. Hivalkodó az is?...lehet, de legalább bőr, ami elegánssá teszi, és nem is annyira elterjedt, persze ebben nem mellékes szerepe van az árának és a hosszú várólistának sem. Bár... ha jobban belegondolok könnyen lehet, hogy ami nálunk az LV, az pl. dubai-ban a birkin. :DD

tükrömtükröm 2010. július 30. péntek, 22:46

Kirola, az anekdota szerint ez a Birkinre is igaz, de nagyon is elegáns táska, nem?:) Nekem nem tetszenek az LV-ok, de a te érvelésed szintén "szánalmas divatműveletlenség". De akár lehetnénk kedvesebbek is egymáshoz, nem?:)

Kirola 2010. július 30. péntek, 16:12

A kockás és monogramos LV-k viselése rég nem a stílusról vagy igényességről szól, egyszerűen csak egy jelzés, hogy itt egy gazdag ember jön (vagy egy, aki annak akar látszani). Elegáns táskaként viselni pedig egyenesen szánalmas divatműveletlenség, mivel ezek strapabíró, eredetileg utazáshoz készült darabok, amiknek leginkább sportos, sportosan elegáns szettekben van helyük.

annuska 2010. július 30. péntek, 15:49

Látom nagy a vita az IGEN-es táskája körül, de a kép alapján szerintem ő éppen abba a kategóriába sorolható,akihez "illik" a táska.Nem egy tini, nem egy olyan személy, akiről lerí,hogy a kínai bolt legolcsóbb darabjait próbálja feldobni egy szintén kínaiban beszerzett LV-másolattal.Nem tudom,mennyire érthető,amit gondolok. :) Ratrout, nem hiszem, hogy az igényes és stílusos megjelenéshez párosított LV-táska valaha is ciki lesz.Bár a Birkin-ek sem csúnyák. ;)

ratrout 2010. július 30. péntek, 15:27

@Baba: eppen ez az. Nem tudod megkulonboztetni az utanzatot es a valoszinuleg sokkal jobb minosegu, am kulsore ugyanolyan eredetit. (ui.: farmerbol sem mindenki ugyanolyat hord, olyat veszel, amelyik illik az egyenisegedhez.)

Baba 2010. július 30. péntek, 14:50

Sorry,egybe ment a kettő :) Az első mondat az előző cikkhez akart menni.

Baba 2010. július 30. péntek, 14:48

Engem is irritál a "Putri" stílus... Nem a papucsra Romázott,hanem a PUNÁZÁSRA!Na,mind1 :) Ratrout:Honnan tudod,hogy utánzat? Miért ciki egy Ízlés?Ha valakinek Tetszik valami,hordja.Attól függetlenül,hogy rajta kívül még hány embernek van olyan ízlése mint neki. Akkor ciki a farmer is!Milliók hordják!

ratrout 2010. július 30. péntek, 12:33

LV-utanzat erosen lerontja az igenest. (Ha eredeti akkor is..unalmas, stilustalan es foleg tucat...). Az orszagban, ahol elek, (nem tulzok) minden masodik lany/no ilyet hord. Aki megengedheti maganak az eredetit, a replikak tulzott elterjedese miatt szerintem ma mar cikinek tartja, inkabb befektet egy Birkinbe stb. Unalmas, tucat tucat tucat...

izuska 2010. július 30. péntek, 08:09

a sárga- fehér párosítású kreálmányokkal a sírba lehet kergetni :D bármilyen formában, árnyalatban is jelenjen meg együtt...

Olja 2010. július 30. péntek, 05:54

Bocs, hogy egybefolyt ez előző hozzászólásom. Nem tudtam, hogy nem lesz ott az enter a "látszott" és a "Most" között. :/

Olja 2010. július 30. péntek, 05:53

"...nem ordítanak a márkák erről az szettről - jó, a táska kivételével..." Egy régi tanárom a márkás táskáit rendszeresen turkálóból szerezte be, és egyiken se látszott. Most kivételesen nekem nem tetszik egy cipő, amiről nem írtatok semmi rosszat. Az Igen-es nőnek nagyon fura a cipője, és se a színe, se a fazonja nem tetszik. A Nem-es tényleg nem a legjobb, de az utcán fel se tűnne, hogy nem a többi ruhájához illő pólót vett fel.

csigu 2010. július 29. csütörtök, 23:55

ha valaki látta esetleg az egy bébisytter naplója c. filmet, annak ismerős lehet a NEMes oldalon álló lány ruházata.. ugyanilyen öltözékben virit a beköszönő sorok között egy hölgy, azzal a kivétellel, hogy más cipő volt rajta.. szerintem max ennyi a gond.. de ugyebár embere válogatja.. én speciel lesz*om ha itt a nemre kerülnék, attól még abban érzem jól magam amiben öltözködöm.. s azt hiszem ez a lényeg:)

Verocs 2010. július 29. csütörtök, 23:07

Végre egy olyan igen-nem, amivel egyet is lehet érteni. Bár az igenes táskájától kitépem a hajam kb, ezek a 18 kilométerről is beazonosítható táskák annyira rondák, hogy nem tudnának annyit fizetni, hogy használjam őket bármivel (és nem, nem az irigység beszél belőlem, nekem is lehetne, csak sosem éreztem ingert, hogy vegyek). Ha nem lenne rajta a táska, akkor a cipőjével ki lennék békülve. A nadrág csinos, a blézer színe nyárias, finom. A hölgy kellemes megjelenésű. Egészen jó. A nemesen szerintem semmi se illik semmihez. Főleg a cipő meg a tunika borzalmas. De egy sportosabb lazább pólóval ugyanez a cipő, és nadrág, blézer nélkül... esetleg... nem is tudom. Vagy ha már tunika és nadrág, akkor blézert ne. Borzasztó. Pedig maga a felső szerintem nagyon csinos (lenne) valami mással, vagy akár ugyanezzel a nadrággal, de másik cipővel.

ria 2010. július 29. csütörtök, 20:06

Az IGEN-es igen is nagyon csinos!!!! Egy igazi, klasszikus, középkorúaknak való viselet, harmonikus szinekkel. Nyugodt és kiegyensúlyozott nőknek való. A Nem-es cuccai egyenként nagyon jók, csak együtt?-valóban bazári. A csöves naci jó a sport cipővel és jó lenne egy klassz pólós, vagy lenes felsővel. A zakó csodaszép, de egy elegáns alsóval lenne az igazi, a tunika, vagy mini ruha gyönyörű, de elég lenne önmagában egy körömsarkú szandállal. Így csupa KÁOSZ! Ezenkívűl nem értem, Ti a Borsánál miért kértek elnézést az elemzéseitekért. Mindenki -mi is- határozottan képviseljük a véleményünket, azért referálunk. Nekem zavaró ez a "bocsánat, hogy élek" stílusotok.Ti leírjátok a ti véleményeteket, mi meg a miénket! Arra fölösleges törekednetek, hogy mindenkinek mindenről ugyanaz lesz a véleménye, hiszen egy családban is ami tetszik a 40 éves mamának, az nem biztos, hogy tetszeni fog a tini lányának. Még mindig úgy érzem, nem döntöttétek el, hogy kinek készítitek ezt az oldalt. Ha a tiniket akarjátok megcélozni, akkor specializálódjatók rájuk, ha a középkorúakhoz is szólni akartok akkor meg ne engedjétek meg, -magatoknak sem- a 40-esek leszólását, akár ízlésben, akár véleményben. Ha kulturáltan, ízlésesen, és korrektűl vezetítek az oldalt mindenki megtalálja a neki tetsző cikkeket. Élő példa a Nők Lapja magazin. Figyeljetek a stílusotokra, és akkor a látogatóitok is kulturáltabban viselkednek.

Katie 2010. július 29. csütörtök, 16:44

tim: márkás vagy sem, azért szerintem azon a felsőn látszik, hogy finom darab. Én nem láttam konkrétan semmilyen magazinban, de kiszúrtam...bazárinak semmiképp nem mondanám, bár tény, hogy nem a megfelelő körítésben van.

Katie 2010. július 29. csütörtök, 16:42

zsuzsi: a korkérdést nem rosszindulatból hoztam fel, csak mondjuk amilyen szetteket a divatblogokon izgalmasnak és fantáziadúsnak tüntetnek fel - általában szűk nadrág (leggings vagy szaggatott farmer), 10-12 centis sarkú, színes cipő, miniruha, nagy bizsuk, hatalmas táska, stb. valljuk be, bizonyos kor után érdekesen hatna egy ilyenfajta öltözet:)

név 2010. július 29. csütörtök, 14:47

nekem a nemesen nagyon tetszik együtt a virágos ruha blézer kombináció, nadrág nélkül, egy szép cipővel (másik táskával) szerintem iszonyat jó dolgot lehetne belőle kihozni. így tényleg furcsa. az igenes.. hát nem rossz, de.. nekem annyira azért ez sem igen.

mármegint 2010. július 29. csütörtök, 11:05

"Alábbiakban bemutatunk egy olyan összeállítás," - "Éppen csak annyi bajunk van ezzel az összeállítás," - "nem ordítanak a márkák erről az szettről" ... ba&&us, senki nem olvassa el, mielőtt kiadjátok!? Az már meg sem lep, hogy BS fehér pólót kíván a virágos helyébe adni a lányra:((

mármegint 2010. július 29. csütörtök, 11:04

"Alábbiakban bemutatunk egy olyan összeállítás," - "Éppen csak annyi bajunk van ezzel az összeállítás," - "nem ordítanak a márkák erről az szettről" ... ba&&us, senki nem olvassa el, mielőtt kiadjátok!? Az már meg sem lep, hogy BS fehér pólót kíván a virágos helyébe adni a lányra:((

tim 2010. július 29. csütörtök, 10:32

Az a durva, hogy a nemes csajon lévő virágos felső egy 200 ezer forintos Stella McCartney. A múlt havi InStyle magazinban láttam, csak onnan tudom.

zsuzsi 2010. július 29. csütörtök, 08:17

Bocs, de ma kötözködős hangulatban vagyok,ezért le kell írnom a véleményem: IGEN-esen nem a drága cuccok tünnek fel hanem az egyszerűség, ez sugalja a luxus láttszatát. Honnan tudjátok a farmer, a blézer a fehér póló márkáját ill. árát, azt, hogy a táska eredeti vagy nem? A színekre nem igazán fordított figyelmet,szerintem nem teljesen harmonizálnak. Katie- hány éves kortól kötelező egy nőnek unalmasan öltözni?(neked hány éved van még addig) Akkor én 47 évesen csak kosztümben járhatok a fiatalok szereint. Nem,nem, nem -szakadt farmert veszek ma fel! A NEM-es lány a cipővel lőtt mellé, és a nadrágja tényleg lehetne egy picit rövidebb.Ha a blézer és a nadrág színe azonos lenne, jobban mutatna. A tunikája nekem tetszik, szép nyári viselet, csak a körítés nem a legmegfelelőbb.

eszezsd 2010. július 29. csütörtök, 08:14

Az igenes valóban makulátlanúl csinos,ámde tök sablonos.Nem kell hozzá különleges fantázia,hogy valaki így fel tudjon öltözni.A nemes csajszi sokkal fantáziadúsabb,ámde összekeveri a szezont a fazonnal.:) Kár.

netty 2010. július 28. szerda, 23:48

Én csak a cipőket cserélném ki, mindkét esetben egy magasabb sarkú egyszínű cipőre, amiből az igen-es esetében igen, a nemes-nél pedig nem látszanának ki a lábujjak, csak a lábfej. Valamint a nem-esre mindenképpen kellene egy nyaklánc, nagyon feldobná. Azzal szerintem nincs baj, hogy a nem-esnél hosszabb a ruha, mint a zakó. Hosszúság maradhatna, én inkább valami olyasmit vennék fel ehhez, ami az aljánál szűk, a tetejénél pedig picit buggyosabb, akár gyűrt hatású. Ez és egy szép nyaklánc a cipővel és mindjárt az igen oldalra kerülne. Nálam...

annuska 2010. július 28. szerda, 22:07

Szerintem a két összeállítás egy szinten van, egyik sem NEM, ugyanakkor IGEN mindkettő csak másik lábbelivel lenne. Az IGEN-es egy barnával, a NEM-es valami egyszínűvel,méghozzá a tunika valamelyik színével.Jelenleg egy átlagos (vagy annál kicsit jobb) mindkét alany megjelenése.

sasa 2010. július 28. szerda, 19:28

Ja és ADA igen, ma már úton útfélen belebotlik az ember az ilyen lv és társai replikákba.Nem csak Tunéziában, de Budapesten is sőt még egyes internetes licitálós oldalakon is, pár ezerért, de hát akinek tetszik hordja nyugodtan.

sasa 2010. július 28. szerda, 19:23

Lehet, hogy csak én utálom ennyire a farmert, de az igenes nőn egy másik nadrágot-vajszínűt, barnát sokkal inkább csinosnak látnék. Persze kinek mi...

xyz 2010. július 28. szerda, 19:09

az igenes iszonyatosan zseniálisan jó!!!

pildiko 2010. július 28. szerda, 18:31

Az Igen-es nagyon csinos, a Nem-es nem tetszik, mert nem tudok megbékülni a zakónál hosszabb felsőkkel, a cipőjét még melegítőhöz sem venném fel, a fehér zakó pedig így, ebben a formában nagyon bántja a szemem.

Katie 2010. július 28. szerda, 15:54

IGEN: hát én láttam már ennél izgalmasabb öltözetet - akár a kínai piacról is például...(Nem, nem vagyok a latex cicanaci és a leopárdos-fényes "majócsiksz" öltözködés híve, de ez mégiscsak unalmas.) Mivel nem látom az arcát, lehet, hogy már idősebb a hölgy...ez esetben az uncsi öltözködés még elvárás is lehet. A NEMnél engem csak az a cipő zavar, meg hogy semmi kivágása nincs a felsőnek. Szerintem egy fehér balerinával, valami nagyobb bizsuval ha nem is kimagasló, de egész jó lenne.

silk 2010. július 28. szerda, 13:51

Drága ruhatárhoz: ma már nem olyan nehéz például turkálókban sem márkás ruhákhoz jutni. Az ilyen típusú zakók, mint az igenesen van, például tucatjával jelennek meg a turkálókban. Nekem az igenes olyan se-se, a cipője nekem is feltűnt, hogy nem nagyon passzol, a nemesen talán a cipőt cserélném le, az dobna rajta, viszont nekem a fehér zakója nagyon-nagyon tetszik, szép darab!!!

yoyo 2010. július 28. szerda, 13:24

yoyo, tükrömtükröm :) yo.

ADA 2010. július 28. szerda, 13:18

Hát a luxus, meg milliós ruhatár kis túlzás, én már nem dőlök be... Egyiptomban és Tunéziában is ha jól alkudsz max 5ezerért megkapod többek között az összes lv stb. táska akár bőrből készült tökéletes, minden jelzéssel ellátott másolatát. Én is bevásároltam normális cuccokat pár tízezerért.

tükrömtükröm 2010. július 28. szerda, 13:13

yoy(o?), félreértettél, nekem a Nemes rucijával nincs bajom, sőt, tetszik, és a zakóval együtt szupi.

yoy 2010. július 28. szerda, 13:08

A zakó bőr, nem gyűrött, a nemes pedig borzalmas azzal a tunikával, szörnyen néz ki a fekete nadrág+tunika+zakó. Kirola, szerintem nagyon benézted, mert egy peep toe-val sem mutatna jól. És jól írták a borások, ahogy tükröm is, mindkettő igen lehetne, ha a nemesen nem lenne az a ruci...

Kirola 2010. július 28. szerda, 13:05

* bocsánat az 07-es, azaz 2007-es reva balerina akart lenni.

tükrömtükröm 2010. július 28. szerda, 12:59

"akiről persze süt, hogy nem a kínai piacról öltözködik" Ezt miért kellett? Amúgy ha itt tartunk, a nemesre ugyanúgy igaz. Nekem mindkettő tetszik. Az Igenesnél a táska szúrja kicsit a szemem, a Nemesnél meg a cipő és a leggings, de rajtuk valahogy még ezek is jól mutatnak, plusz csak mert én valamit sose vennék fel, másnak még tetszhet és állhat is jól. De ezek nélkül nekem mindkettő tökéletes, úgy csak majdnem tökéletesek:) Szóval: mindkettő Igen.

G.Andi 2010. július 28. szerda, 12:39

megint az a fránya következetlenség. ezüst cipő miatt épp nemrég került nemes oldalra egy csinos lány, és láss csodát, pont sárgával párosította. maximálisan egyetértek az előttem szóló Kirolával.

Kirola 2010. július 28. szerda, 12:07

Az igen csak arra jó példa, hogy hiába a milliós ruhatár, a high fashion cuccoktól még nem lesz jólöltözött. Hiszen a 97-es ezüst színű reva balerina semelyik univerzumban nem alkot harmonikus egységet a barna LV-vel és a piros csíkos övvel. A zakója szerintem egyenesen borzalmas, rossz a fazonja, rossz a színe és még gyűrött is. A nemes lány leírása is teljes mellélövés, a nagy virágos tunika éppenséggel nagyon divatos ebben a szezonban és jól is mutat a lányon, lazán divatos hozzá a fehér férfias zakó, ami a ruha kislányosságát is oldja. Ezt a szettet a cipő rontja el egy fekete peep toe-val nagyon jó és divatos lenne.

kko 2010. július 28. szerda, 11:44

nekem az igenes nem annyira igenes, mert a cipője valahogy nekem nem illik bele a képbe. ha a balerinát leszámítom, akkor szép öltözék, bár túl sok fantázia nem kellett hozzá; famer, fehér póló, blézer, nagyon nem lehet elrontani. azon kívül én úgy látom, hogy koptatott farmer van rajta, ami nekem stílusban nem nagyon illik a szép zakóhoz és a táskához se. de színek terén rendben van az igenes, bár én nem fordulnék utána, hogy jujj, de nagyon jól van felöltözve. a nemes lányon leginkább a cipő szúrja a szememet, ha azt lecserélné a lány, akkor még akár rendben is lehetne. mondjuk egy egyszínű fehér balerinát tudnék elképzelni hozzá. talán kicsit nagy rá az a leggings, de más égbekiáltó dolgot nem tudnék felróni neki. én ehhez a tunkaszerű ruhához nem fekete leggingst vettem volna, hanem méregzöldet. tehát alapban nekem a színekkel van problémám a nemesen, de annyira nem szörnyű összeállítás.

Ilyenek vagyunk

A hirtelen jött hidegben, nem mindig tudja az ember lánya, hogy mit mivel viseljen. Ilyenek vagyunk őszi csizmában.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

A nap pasija
Forrás: mti

Lógó modellek

A képen látható modell csak egy azok közül, akik lógva hirdették a jövő héten kezdődő London Fashion Weeket.



Add a startlaphoz
evomedia