free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Kajával a stressz ellen

Borsa         Címkék: étkezés, fogyás, íz-i, kishír, stressz 1 hozzászólás

Bizonyos ételek fogyasztásával csökkenthetjük a stressz-szintünket - állítják a szakértők. Van, akin a hagyma, másokon a csili segít.

Az ünnepek a boldogságról, szeretteinkről és a nagy evésekről szóltak, de azt senki nem vitathatja, hogy az év végi időszak az egyik legstresszesebb az egész évben. Sokan sokféleképpen reagálnak erre, az, hogy ki hogyan teszi jó útmutató lehet arra, hogyan szabaduljunk meg egyszerre a stressztől és a felszedett felesleges kilóktól is - mondja Charlotte Watts, táplálkozási terapeuta. Aki gyakran érzi úgy, hogy túlette magát, hogy valami irritálja a gyomrát, hajlamos az idegességtől gyomorgörcsöt kapni és gyakran fáj a feje, az egyen sok olyan zöldséget (vöröshagyma, fokhagyma, articsóka), amiben jótékony baktériumok találhatók vagy fogyasszon anyagcserét gyorsító készítményeket. Aki nem tud lazítani, folyamatosan jár az agya, gyakran vannak hangulatváltozásai, az fogyasszon sok proteint (tojás, hús, hal), természetes zsírokat és sok magnéziumban gazdag élelmiszert. Akik gyakran enerváltnak érzik magukat, hidegek a végtagjaik, nyugtalanul alszanak, azok figyeljenek a vércukor szintjükre, fogyasszanak zöld levelű zöldségeket, egyenek csilit, gyömbért, tormát és a pajzsmirigyet stimuláló vitaminokat és ásványi anyagokat.



Watts könyve rengeteg stressz-típus kezelésére kínál étkezési és életmód-tanácsokat, egyelőre csak angol nyelven kapható.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Stresszoldó ételek

Van, akin a fokhagyma, van, akin a gyömbér segít idegei megnyugtatásában.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés