free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Trendi cigikkel célozták meg a fiatal lányokat

Borsa         Címkék: , cigaretta, púder 13 hozzászólás

Felháborító módszerekhez nyúlnak a cigigyártók a bevételeik növelésére. A legújabb okosságuk a 'divatcigi', amivel a tini lányokat célozzák meg.

Az egyik legnagyobb cigaretta-gyártó, a British American Tobacco trendi külsejű cigit dobott piacra, amivel egyértelműen a fiatal, külsőségekre fogékony lányokat célozták meg. A csillogó, fehér dobozos cigit Vogue névre keresztelték, és fehér füstszűrővel látták el, hogy vonzóbbá tegyék a divatot szerető és követő lányok számára. "A Vogue-gal a nők hiúságát próbálják kihasználni, azt hirdetik, hogy aki ezt szívja, az elegáns lesz és szexi, miközben a dohányzásnak hosszú távon épp ellenkező hatásai vannak" - nyilatkozta Lizzie Murphy, marketing szakértő.



Rákkutatók felháborodásukat fejezték ki, hogy a BAT ilyen nyílt és morálisan kétségbe vonható eszközökkel sarkallja a lányokat arra, hogy minél fiatalabb korukban dohányozni kezdjenek. Persze az sem segít, hogy márciusban tinik ezreinek példaképe, Kate Moss a Louis Vuitton kifutóján boldogan füstölve vonult végig. "Mi csak a 30 alatti nők által támasztott kereslet növekedésére reagáltunk azzal, hogy egy vékonyabb, kevésbé férfias cigarettát dobtunk piacra" - válaszolt a vádakra a BAT munkatársa, Hinesh Patel.



Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Detektív-képző

Ha szeretnénk kideríteni férjünk megcsal-e, jelentkezzünk a Harriet Bond detektív-képző iskolába.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés