free html hit counter
 
Borsa.hu fooldal
KirakatHímtagKultúrtrippTárgyPúderÍz-iGalériák / Videók

Ha hasonlít ránk a modell, szívesebben vesszük meg a terméket

Borsa         Címkék: kutatás, modell, púder, vásárlás 5 hozzászólás

A nők szívesebben vásárolnak meg olyan termékeket, melyeket az újságokban, reklámokban hozzájuk hasonló külsejű modellek mutatnak be. Brit kutatás.

A  Cambridge Egyetem PhD hallgatója, Ben Barry 3000 brit, amerikai és kanadai nő bevonásával végzett kutatást. Arról kérdezte a résztvevőket, hogy hogyan befolyásolja vásárlói döntéseiket a termékeket bemutató modellek külseje. Kiderült, hogy a többség szívesebben választ olyan terméket, melyet hozzá hasonló fajú, korú, illetve testalkatú modellel hirdetnek.



Barry szerint az általa végzett felmérés eredményei is egyértelműen azt bizonyítják, hogy a fogyasztóknak elegük van a divatipar által diktált valószínűtlen ideálképekből és ehelyett inkább a sokszínűséget igényelnék. A kutató úgy látja azonban, hogy a magazinok és a hirdetők többsége ezt egyelőre még nem hajlandó tudomásul venni, pedig igencsak itt volna már az ideje a változásoknak.


Ilyenek vagyunk

Egy leopárd mintás sállal is hazavághatjuk az amúgy egészen előnyös szerkónkat. Az utcán láttuk.

Álmoskönyv: megmondjuk mit jelent az álmod

ABC sorrend »

Detektív-képző

Ha szeretnénk kideríteni férjünk megcsal-e, jelentkezzünk a Harriet Bond detektív-képző iskolába.



Add a startlaphoz
evomedia
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés